Gerard 76 Geplaatst: 15 mei 2011 Geplaatst: 15 mei 2011 Paar dagen terug is m'n PC vastgelopen. Ding zat muurvast en ik heb'm toen met de knop uitgezet. Deze manier verdient zeker niet de schoonheidsprijs, maar op dat moment reageerde hij al ruim een uur nergens meer op. Ik denk dat dat de oorzaak is van het volgende geval. Telkens als ik 'm opstart wil ie de C schijf op fouten controleren. Maar dat lukt 'm niet. Eerst moet systeemherstel dan worden uitgevoerd. Doe ik dat dan zegt ie dat dat niet mogelijk is omdat er fouten op de C schijf zitten die hersteld moeten worden. En dat controleren lukt niet omdat eerst systeemherstel moet gebeuren en zo is de cirkel weer rond Iemand een ideetje?
vGnp Geplaatst: 15 mei 2011 Geplaatst: 15 mei 2011 Probeer dit eens: --> KLIK <-- vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gerard 76 Geplaatst: 15 mei 2011 Auteur Geplaatst: 15 mei 2011 Mooi,vandaag maar mee aan de gang dan. bedankt!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen