Gast Tha Great Mac Geplaatst: 15 mei 2011 Geplaatst: 15 mei 2011 Heb hier een gloednieuwe Asus N53S laptop met daarop Windows 7 Ultimate. Werkt uitstekend, alleen krijg ik de onboard bluetooth device niet aan de gang, ook niet met drivers die ik bij Asus zelf heb gedownload. Iemand een zelfde ervaring met hopelijk een oplossing?
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 15 mei 2011 Geplaatst: 15 mei 2011 Aanvulling: Ik krijg een melding nummer 43, welke wel heel erg algemeen is. Drivers downloaden en installeren werkt ook niet.
Satdorus Geplaatst: 15 mei 2011 Geplaatst: 15 mei 2011 Zit er niet ergens een switchje verstopt? Ook zie je vaak dat Bluetooth en wifi op hetzelfde schakelaartje zitten. Maar dat hoef ik je waarschijnlijk niet te vertellen
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 15 mei 2011 Geplaatst: 15 mei 2011 Dat switchje bestaat inderdaad om de draadloze devices (BT en WLan) aan en uit te zetten. Er is ook een functietoets voor. Het gaat om het functioneren, of eigenlijk niet-functioneren, van de BT device. Aldus W7... Hoewel je me dat inderdaad niet hoefde te vertellen, is het een wijze tip voor anderen.
Satdorus Geplaatst: 15 mei 2011 Geplaatst: 15 mei 2011 Ik zie bij Asus twee typen N53, de SN en SV, en bij beide staat dat Bluetooth optioneel is. Heb jij een andere dan die ik noem?
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 15 mei 2011 Geplaatst: 15 mei 2011 Ik heb de N53SV, met blauw tandje...
Satdorus Geplaatst: 15 mei 2011 Geplaatst: 15 mei 2011 Je weet dat optioneel betekent dat het niet standaard meegeleverd wordt. Misschien de leverancier eens bellen of je hebt gekregen waarvoor betaald.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 15 mei 2011 Geplaatst: 15 mei 2011 Hij zit er wel in, wordt ook gedetecteerd, maar vervolgens kleunt ie een standaard-driver erin en klaar. Deze driver vervangen door die van Asus biedt geen soelaas.
vGnp Geplaatst: 15 mei 2011 Geplaatst: 15 mei 2011 Deze dan maar eens proberen? --> KLIK <-- vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 15 mei 2011 Geplaatst: 15 mei 2011 Ga 'k meteen testen, laat straks wel ff weten of het gelukt is.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 15 mei 2011 Geplaatst: 15 mei 2011 Helaas een kip-ei probleem... Driver verwijderen, driver-installatie starten, zoekt BT module (zet ik dan aan ter detectie), Windows zet hem weer uit en dus wordt ie niet gedetecteerd.
vGnp Geplaatst: 15 mei 2011 Geplaatst: 15 mei 2011 En als jij 'm niet aan zet, zet Windows 'm dan aan? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 15 mei 2011 Geplaatst: 15 mei 2011 Nee, Windows vindt dat ie niet werkt, dus die zet hem vooral uit.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 23 mei 2011 Geplaatst: 23 mei 2011 Nee nog niet, wel de bijgeleverde CD van Asus, maar je raadt het al... Nie werke nie... Ach, kan altijd nog een USB blauw tandje dongle gebruiken, vond er nog een paar in m'n flaptas
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen