Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb voor een prikkie een DM600 PVR gekocht. Helaas werk ie niet meer. Als ik de stroom erop plug (via een andere voeding 12v, 2A, aangezien de originele voeding er niet bij zit) dan doet de box niets. Het enige wat er gebeurt is dat de groene en rode led samen branden. Heb ook 2 andere voedingen geprobeert, en zelfs een gestabilizeerde voeding van 6A.

Heb al geprobeert via Dreamup en een nul-modemkabel de box te benaderen zonder resultaat. Ik krijg niet eens de melding dat de box connected is. Ook via netwerk kan ik niets uitlezen. Recover bad sectors ook geen resultaat.

Ik denk wel dat het een originele box is, en geen clone. Dit omdat er een Dream MM hologram onderop zit en het Mac adres begint met 00-09-34-C1. (staat onderop de sticker samen met het serienummer)

Is er nog enige hoop om deze box weer tot leven te krijgen, zo ja, hoe?

Google gaf geen resultaat, en ook de zoekfunctie van S4A niet.

Geplaatst:

Sluit hem eens aan in je netwerk en laat eens een netwerk tooltje lopen om je IP's af te zoeken.

Lijkt wel of hij in de boot/flash modus staat. Ik weet niet hoe je dit noemt.

Wat je krijgt als je de Power Button vasthoudt bij het verbinden aan de netstroom.

Als je hem zo wel kan zien moet je proberen hem in je browser te benaderen en dan kun je hem flashen.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:

Netwerktooltje heb ik idd ook laten lopen en ziet alleen mijn vu+ duo. Ook heb ik idd. al een paar keer geprobeerd de powerbutton zelfs meer dan een minuut ingedrukt te houden maar ook zonder resultaat. Heb de nieuwste versie van dreamup.

Mijn router ziet ook niet dat er iets is aangesloten op mijn ethernetpoort.

Heel vreemd. Het enige wat ik kan vinden op Google is een methode om opnieuw te flashen als de 2 ledjes knipperen maar de mijne branden continu.

Geplaatst:

Ik ben ook geen expert, maar het lijkt erop dat hij dus vastloopt en dit waarschijnlijk een hardware probleem is.

Misschien dat iemand met meer verstand hiervan je nog een tip kan geven. I'm lost.. frown

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:
Origineel bericht van: Jeffrey
Dit omdat er een Dream MM hologram onderop zit en het Mac adres begint met 00-09-34-C1. (staat onderop de sticker samen met het serienummer)

Dit zegt echt helemaal niks, staat ook op clone's incl. hologram sticker.

Wanneer deed de box het nog, is er iets gebeurd waarna die het niet meer deed? Geflasht?
Geplaatst:

Kan je met alleen de compoort de box ook niet flashen?

anders een keer PLI jade3 proberen.

Mischien dat de bootloader eruit ligt.

Ik heb dat zelf ook een keer gehad.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C

Geplaatst:

Omdat ik de box dus 2e hands heb gekocht weet ik dus niet wat ermee gebeurt is helaas. Ik heb 'm in deze staat gekocht (rommelmarkt). Waarschijnlijk kan ik er helemaal niets meer mee en gaat ie naar secondhand4all.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen