Ga naar inhoud

[DM500s] Geen signaal op verhuismee enz enz

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi the greatmac, ik heb het één en ander geprobeerd, daar waar ik van dacht het zo te doen, o.a de mogelijkheden die voorhanden zijn. Het geen wat je eerder aangaf zie ik niet als mogelheden die ik kan doen. Misschien zie ik wederom iets over het hoofd

Gr Papoes

Geplaatst:

Hi ff geen verbinding gehad (internet)in Greece, dus ook ff een late reactie. Ik heb van alles geprobeerd, het geen er aan goede reactie waren op dit form, maar ik heb er geen resultaat mee, Erg jammer maar ik blijf het proberen.

Gr Papoes

Geplaatst:

Je krijgt wel een vinkje als je de frequenties invoert?

Alleen zie je ze niet bij nieuwe zenders?

Dan bestaan ze al met een andere naam of je geheugen is vol

en kan het nieuwe aangevulde bestand niet wegschrijven.

Foutmelding misschien uitgevinkt?

Geplaatst:

Hi, ja ik zie wel de vinkjes (als je bedoeld bij de lock & Sync) maar zoals ik al had geschreven, als ik de scan heb laten uitvoeren en kijk dan terug kijkt, vervalt hij weer in een andere ferq: daar waar hij stond, voordat ik gescand had !!

Geplaatst:

Lijkt me logisch, want daar stond de ontvanger op voor het zoeken. Je denkt toch niet dat de zenders 'vanzelf' verhuizen naar je favorietenlijst? Je zult met de hand de nieuwe zenders op moeten zoeken in de 'gewone' lijst, gesorteerd op naam , provider, satelliet of 'laatst gescand' en ze dan met de hand verplaatsen.

Geplaatst:

Bedankt voor de laatste info, en ik had dit inderdaad al gedaan, zo je het beschreef. Ik had ook de philips meegenomen, die je gratis kon aanvragen, dus heb ik die ff aangesloten, daar staan ze wel op.

Maar ik geef de moed niet op, en zal t.z.t nog wel van mij laten horen.

Gr: en bedankt alvast Papoes

Geplaatst:

Inmiddels is de missie geslaagd en heb de zenders gevonden bij alle services. Nu de volgende stap, eerst de oude weghalen, bij mij boeketten en vervolgens de gevonden zenders verplaatsen naar de lijst waar ik ze wil hebben !!.

Ben al een stuk verder

Geplaatst:

Na aanvulling van mijn eerdere vraag (ik verhuis mee) hoe kan ik nu de zenders verplaatsen naar mijn boeketten, die ik al had gemaakt !!

Geplaatst:

Zet je cursor op de gewnste zender in de zenderlijst en druk menu. Een hele reeks mogelijkheden, toevoegen aan bouquetten en later (2e van onder) verplaatsmodus in de bouquetten.

Geplaatst:

Alvast bedankt, een gedeelte is gelukt, als je weet is het inderdaad makkelijk simpel.

Gr papoes

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.