Con Geplaatst: 15 mei 2011 Geplaatst: 15 mei 2011 Omdat ik enkele zaken niet gevonden kreeg in VTi ben ik verdwaald naar Black Hole maar ook daar vond ik niet wat ik zocht. Een voorbeeld, ik wil in één keer naar de root van de opgenomen programma's. Alleen al omdat dat voor andere gebruikers (incluis mezelf) vriendelijker is om snel een opgenomen programma af te spelen. Zoek dat maar eens uit zonder een enkele vorm van beschrijving. Reden om te kijken of dat in Black Hole beter was geregeld. Daarnaast inspireerde Blach Hole mij gezien de vele positieve reacties op vele boards. Omdat ik Black Hole niet aan de praat kreeg (mijn eigen schuld) ben ik weer teruggekeerd naar VTi en heb daar dieper gezocht. Uiteindelijk heb ik half voor elkaar gekregen wat ik wilde. Toch, als je me nu vraagt "hoe" zeg ik, geen idee. Reden? Er zit geen logica in de te bedienen knoppen, de weg naar een oplossing is vaak onduidelijk maar vooral niet logisch en éénduidig. Nu mijn item . . . is het wat om een topic (sticky) te starten waarin de ervaringen (lees handelingen) zijn om een instelling te bewerkstelligen in diverse images? Ik denk dat daar veel (beginners) mee gebaat zijn. Immers veel beginners worden aan de kant gezet omdat je zonodig met met een Linux-ontvanger geacht wordt GEEN beginner te zijn, anders moet je daar niet mee beginnen luidt vaak de stelling. Natuurlijk wijzigen images vaak maar de basis-grondbeginselen blijven vaak gestand. En dan kunnen we hier verwijzen naar een bericht (sticky) zonder te moeten zeggen "ga eerst maar eens lezen". Toch? HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Gast Duolist Geplaatst: 16 mei 2011 Geplaatst: 16 mei 2011 Op het PLi-forum vind je een Wiki, waarin veel (maar inderdaad niet alles) wordt uitgelegd. Een "handleiding per image" is natuurlijk een goed idee, maar heel erg veel werk. En je moet inderdaad per image werken, omdat er nogal wat verschillen tussen de images zitten.
Tonskidutch Geplaatst: 16 mei 2011 Geplaatst: 16 mei 2011 Origineel bericht van: Duolist Op het PLi-forum vind je een Wiki, waarin veel (maar inderdaad niet alles) wordt uitgelegd. Een "handleiding per image" is natuurlijk een goed idee, maar heel erg veel werk. En je moet inderdaad per image werken, omdat er nogal wat verschillen tussen de images zitten. dan stel ik voor; dat Con's suggestie per image wordt voortgezet en jij de pli mensen / gebruikers bedient en enkel die ciao Second Life Mungo Parker
Tonskidutch Geplaatst: 16 mei 2011 Geplaatst: 16 mei 2011 Origineel bericht van: Tonskidutch Origineel bericht van: Duolist Op het PLi-forum vind je een Wiki, waarin veel (maar inderdaad niet alles) wordt uitgelegd. Een "handleiding per image" is natuurlijk een goed idee, maar heel erg veel werk. En je moet inderdaad per image werken, omdat er nogal wat verschillen tussen de images zitten. dan stel ik voor; dat Con's suggestie per image wordt voortgezet en jij de pli mensen / gebruikers bedient en enkel die ciao spreekt voor zich, (moest ik nog vermelden) ik neem VTI op de schouders en enkel die dus zeg niks over de andere geavanceerde images. Second Life Mungo Parker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen