Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil mij eigen een abootje kado doen op een of ander tijdschrift wat zo'n beetje maandelijks uitkomt...<BR>Met leuke info over nieuwe shit enzo...<P>Wat kan ik dan het beste pakken....<BR>Denk dat toxic[Q] dat wel weet... laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Das een goeie ja, maar wat moet je met een penthouse als je txxx hebt.... laugh.gif" border="0 <P>Maar goed... Wat moet je met een maandblad als je alle info op het prachtige internet kan vinden. Satellite beantwoord alleen maar vraagjes zoals: "ik zit in Timboektoe en ik wil naar Urine en Fuck8 kijken, kan dit?", met dat het 'verstandige' antwoord dat dit niet kan ivm de bekende landenregeltjes. Dan heb je nog de Hopperguide waarbij ik mijn vraagtekens heb over de testrapporten die daar gegeven worden. Verder heb je dan nog de Tele-Satellite, ik denk dat dat nog de minst be-invloedde magazine is momenteel, maar deze heb ik ook in geen 2 jaar meer gelezen. Kijk zelf eens rond en kijk wat je bevalt en wat niet...

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Geplaatst:

Die Tele-satellite heb ik nog nooit gezien... zijn er verder nog leuke Duitse magazines?

Geplaatst:

Hahhaha penthouse... tongue.gif" border="0 <BR>Was te verwachten dat er wel zo'n antwoordje tussen zou zitten...<BR>Nu dan zal ik van achter mijn pc moeten rollen , en effe het boekenwinkeltje moeten gaan verblijden met mijn komst..<BR>De pest is, het is daar altijd stervens druk met "Niks kopers". Niks kopers zijn mensen die in de rij staan te wachten op hun beurt en dan alle zooi door bladeren van de vondst tot de penthouse. laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Hoi<BR>persoonlijk vind ik Satellite niet slecht, alleen al omdat het om de veertien dagen in de bus valt,en alzo goed op de hoogte blijf van de nieuwtjes.<BR> cool.gif" border="0cool.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.