Gast Geplaatst: 21 augustus 2002 Geplaatst: 21 augustus 2002 hallo, hoe moet ik tewerk gaan met een webcam welk prog moet ik gebruiken om met iemand in contact te komen wie wilt mij helpen groetjes michell
Gast Geplaatst: 21 augustus 2002 Geplaatst: 21 augustus 2002 Netmeeting is daar een goed programma voor. Is tegenwoordig standaard bij Windows.
Gast Geplaatst: 21 augustus 2002 Geplaatst: 21 augustus 2002 Vertel er ook even bij wat voor verbinding je gebruikt, aangezien het niet altijd wil werken met netmeeting en adsl. Je hebt heel veel soorten programma's daarvoor. Cuseeme, Yahoo messenger, MSN messenger zijn een paar voorbeelden. Probeer ze eens uit en kijk welke je het makkelijkste vind en welke je kennisen gebruiken ! Succes
Gast Geplaatst: 22 augustus 2002 Geplaatst: 22 augustus 2002 Hier kan terecht om netmeeting draaiende te krijgen via Telenet Vlaanderen. Surf verder naar: Software instellen Softwareconfiguratie PC gebruikers Microsoft netmeeting 2.11 Microsoft netmeeting 3.0
Gast Geplaatst: 23 augustus 2002 Geplaatst: 23 augustus 2002 Heb dit zelf nog niet uitgeprobeerd,maar origineel zit netmeeting ingebakken in win XP...dus zal deze het wel doen. C:\Program Files\Netmeeting
Gast Geplaatst: 24 augustus 2002 Geplaatst: 24 augustus 2002 Het best om te beginnen met Netmeeting onder WinXP: Kies in het start-menu-Uitvoeren,type vervolgens conf en klik op OK. Netmeeting start nu op
Gast Geplaatst: 24 augustus 2002 Geplaatst: 24 augustus 2002 Netmeeting werk zeker weten van wel op windowsXP....draait naar mijn mening alleen een beetje traagjes.... Groeten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen