waveman Geplaatst: 3 juli 2011 Geplaatst: 3 juli 2011 De keuze voor mij wordt er niet makkelijker op, sta op het punt een LED tv te kopen en de TF6000COK naar m'n zoon's kamer te doen.Nu lees ik dat er problemen met div. regio's zijn. Met een gewone binnen antenne heb ik hier(010) rijnmond west en utrecht, met echte DX condities heb ik vlekkeloos Brabant. Kortom div. regionalen zijn bij mij welkom nu er op de Sat. een aantal niet meer FTA zijn.
EdjeKroketje Geplaatst: 3 juli 2011 Geplaatst: 3 juli 2011 @Sjaak(k) Als jij het zegt Ik geef me over. Met een KPN ontvanger kan je in ieder geval net zoveel regio's toevoegen als je wilt/kunt.
Johan45 Geplaatst: 3 juli 2011 Geplaatst: 3 juli 2011 Feit is dat mijn Panasonic en Philips Tv's uitstekend werken met de Digitenne insteekkaart zoals KPN de Conax CI noemt. Feit is ook dat de beeld kwaliteit met de ingebouwde DVB-T tuner niet in kwaliteit onderdoet voor een SD DVB-S decoder. Regio gebonden zijn de tv's met ingebouwde DVB-T tuners ook niet. Je kan elke regio ontvangen mits het in het bereik van je antenne ligt. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen