Vriendje Stokvis Geplaatst: 17 mei 2011 Geplaatst: 17 mei 2011 Hallo mensen Mischien een hele domme vraag maar ik stel hem toch. Kan ik via open plim via menu aplicaties en dan groene knop elke plugin downloaden, en dat hij hem dan zelf ook op de juiste plaats installeert zaonder dat ik daar zelf iets aan hoef te doen bijvoorbeeld de plugin bitrate viewer. En kan iemand mij ook uitleggen waar ik bestanden van een gedownloade plugin in de dreambox handmatig moet zetten om het werkend te krijgen? Als laatste de Henksatsettingslijst voor astra 1 2 3 en hotbird Als ik die ook via de groene knop download overschrijft hij dan de zenderlijst die er nu al staat op het moment dat die weer verouderd is en als dat zo is wat zijn dan de vervolgstappen die ik moet nemen om het werkend te krijgen zonder problemen ? Alvast bedankt voor de hulp maar weer
fcr052 Geplaatst: 17 mei 2011 Geplaatst: 17 mei 2011 voor het plaatsen en aanpassen van de (Henksat)settinglijsten gebruik ik Dreambox-edit programma. ik wou dat ik wist wat ik niet wist, dan wist ik meer dan ik nu weet van mijn Dreambox 8000HD en Xtrend 9500 met Triax 90 cm voor 13°E/19.2°E/23.5°E/28.2°E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen