Ga naar inhoud


Opgepast met versie 1.23!!!


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb op verschillende sites gelezen dat als je software 1.23 via sirius download, het ook bootloader 505 installeert. Ik heb zelf niet geprobeerd. Dus je kan beter de software uit de download areas gebruiken.

 

greetz

 

Hicham

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als hij inderdaad 5.05 zou installeren is er nog niks aan de hand want als je hem kan upgraden naar versie 5.05 is hij ook te downgraden naar versie 5.01 !

 

 

dus vooralsnog niet echt rede om zorgen over te maken.

Dreambox 7000 / DM500 / Samsung9500 VIA CI / 0.3 lnb / 85 cm schotel ( 20"west to 45 east ) z=z^2 +c

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een vraag: patient is samsung dsr 9500 em via, gepatched. Hij loopt vast op de bekende freq. 12207&12363, astra. Nu lees ik over de nieuwe software 123 die dit probleem moet oplossen.Mijn vraag is als ik deze nieuwe gebruik, dan verlies ik toch mijn xtra mogelijkheden (SeViCoNa).of kan ik het op een andere manier oplossen.transponders overslaan is geen tioffe optie, heb nog maar ongeveer 740 kanalen bij astra&hotbird.

 

p.s. is de emvia om te bouwen naar een ci via?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad als je upgraded naar de nieuwe 123 verlies je inderdaad 3 systemen op de embedded.

Alleen Via over dus daarna.

Zou geen andere manier weten dan Astra via de manual in scannen.En de betreffende transponders overslaan.

Dit gaat best snel trouwens op de Samsung.

 

Een embedded Via ombouwen naar CI ?

Nee das niet mogelijk lijkt me.

Je hebt toch geen CI sloten op de 9500 EMB VIA (zonder CI)

 

Groetjes,

Vu Duo 4K  S+C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...