maanvol Geplaatst: 17 mei 2011 Geplaatst: 17 mei 2011 Kan slechts een provider een kaart activeren? Is het buiten de provider om, niet mogelijk om een kaart te activeren?
maanvol Geplaatst: 17 mei 2011 Auteur Geplaatst: 17 mei 2011 Origineel bericht van: Jassy Nee. Dus het is niet het geval dat alleen de provider, van de kaart, deze kan activeren. Veel mensen claimen namelijk dat slechts de provider deze kan activeren. Mijn excuses voor mijn twee eerdere vragen, die jouw nee-antwoord; niet tot zijn recht doet komen.
Jassy Geplaatst: 17 mei 2011 Geplaatst: 17 mei 2011 Excuus, ik gaf antwoord op deze vraag: "Is het buiten de provider om, niet mogelijk om een kaart te activeren?" Alleen de provider kan een kaart activeren. Er is geen mogelijkheid om buiten de provider om op een legale wijze een kaart te activeren.
maanvol Geplaatst: 17 mei 2011 Auteur Geplaatst: 17 mei 2011 Origineel bericht van: Jassy Excuus, ik gaf antwoord op deze vraag: "Is het buiten de provider om, niet mogelijk om een kaart te activeren?" Alleen de provider kan een kaart activeren. Er is geen mogelijkheid om buiten de provider om op een legale wijze een kaart te activeren. Akkoord, buiten de provider om is het nimmer legaal. Mijn vraag is: Bestaat er een illegale weg om dit doel wel te bereiken!
Gerard 76 Geplaatst: 17 mei 2011 Geplaatst: 17 mei 2011 Daarvoor moet je niet hier zijn... Dit is nu al je 4e overtreding in iets meer dan de 2 maand dat je hier nu actief bent. Je hebt hierdoor nu een ban van 14 dagen te pakken!
Aanbevolen berichten