Gast WalterN Geplaatst: 17 mei 2011 Geplaatst: 17 mei 2011 Hoi Allemaal, Ik probeer een avi bestand om te zetten naar .ts met vlc. Hierbij zijn heel veel dingen in te stellen en ik vroeg mij af wat de beste instellingen zijn. Ik heb er nu mpeg-ts staan met de volgende instellingen. video-codec: MPEG-2 bitsnelheid: 3766 kb/s beeldsnelheid: 29,97 fps schaal: 1 audio-codec: mp3 bitsnelheid: 224 kb/s kanalen: 2 samplesnelheid: 48000 Helaas werkt dit niet. Ik heb al diverse instellingen geprobeerd, maar krijg het nog niet goed. alvast bedankt, Walter
Caberg Geplaatst: 17 mei 2011 Geplaatst: 17 mei 2011 Kun je beter met nero doen Dreambox 8000..800..500HD-S...2 x 800HD-C...en uiteraard mooie nas in 't netwerkje hangen.
Laverda Geplaatst: 19 mei 2011 Geplaatst: 19 mei 2011 zie bijlage met uitleg. kun je natuurlijk ook toepassen op een avi bestand vlc > bestand > open bestand > bladeren en avi kiezen ga dan verder met punt 6 (gedeelte over ondertiteling kun je eventueel overslaan) succes Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in woonkamer Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in slaapkamer
Gast WalterN Geplaatst: 1 juni 2011 Geplaatst: 1 juni 2011 Hoi Laverda, Deze uitleg is voor een oude versie van VLC. In de laatste versie kun je bv. niet kiezen voor mp2v of mp2a. En er zijn ook extra opties bij gekomen. Het zou toch wel mooi zijn als het wel kon, want voor Nero heb ik geen licentie. Groet, Walter
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen