Gast Togan Geplaatst: 19 mei 2011 Geplaatst: 19 mei 2011 Daar ik in Turkije woon, hier moeilijkere ontvangst van diverse Astra´s. Heb voor Astra 1 een schotel van 160 cm. met Invacom Flens LNB en voor Astra 3 120 cm. schotel met no name LNB. Laatste sat. is hier goed te ontvangen. Dan voor Astra 2 gebruik ik een draaibare 120 cm. schotel en daar hangt een Inverto Black Ultra LNB in. Die doet wonderen, nu veel zenders van deze satelliet zoals div. muziekzenders als Bliss, NME en andere. Die kon ik bij goed weer ook al wel eens ontvangen, maar met de Inverto Black Ultra, heb ik nu ook permanent BBC News, Parliament en de anderen op deze frequentie. Had al veel LNB´s geprobeerd, alleen deze doet zijn werk ECHT. BBC 1>4 en ITV en zo zijn hier niet te ontvangen, dit door de speciale footprint waar op zij uitzenden. Hij is dus ook een aanrader voor mensen die in NL meer van de Nielsat en Arabsat willen ontvangen. Het is de moeite waard dit uit te proberen, want de LNB kost maar rond de 15.-- Euri. Let wel, het moet de Black Ultra zijn, dat is de beste van Inverto.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen