Gast Geplaatst: 21 augustus 2002 Geplaatst: 21 augustus 2002 Hi satvrinden, Na een computerprobleem ben ik eens aan het stoeien geweest met Os-link , netjes aangesloten op mijn note-book , printerpoort op ecp gezet en oslink v3 opgestart. Nu heb ik het volgende probleem, ik kan wel de firmware uitlezen en ook simuleren (dit werkt perfect) maar schrijven oftewel proggen ho maar , het groene balkje komt niet vooruit. Bij het testen stuurt hij wel flow door maar geen data. Heeft iemand een idee waarom hij de firmware niet naat de onvanger wil schrijven ??; ik heb ook in de bios de poort eens op bi-rect gezet maar ook dit had geen effect ?? PS het is een DSX6073/03 ontvanger Groetjes Allcamjan
Gast Geplaatst: 22 augustus 2002 Geplaatst: 22 augustus 2002 Heb je ook een algemene (alleen Tekst) printer op je pc aangemaakt, en deze ook als standaard printer ingesteld. Welk besturingssysteem heb je op je laptop pc staan. en welk programma gebruik je voor het patchen. Als je je email adres geeft kan ik je wel een handleiding sturen met wat tips. John
Gast Geplaatst: 22 augustus 2002 Geplaatst: 22 augustus 2002 @JSnake Op de notebook is nooit een printer aangesloten geweest en is als zodanig niet geconfigureerd. Het programma dat ik gebruik is OslinkV3 en het besturingssysteem van mijn notebook is windows ME. Mijn e-mail adres irdeseca@hotmail.com Bedankt voor de reactie Allcamjan
Gast Geplaatst: 26 augustus 2002 Geplaatst: 26 augustus 2002 @ Oke ; ik heb een andere kabel geprobeert, een andere computer, nog een andere computer en OSlink V3 op w2000, W98 en Me geprobeert. helpt niet de OS-link krijgt geen contact, bij testen ok maar bij proggen geen contact. 2 verschillende gestabiliseerde voedingen gebruikt van 9 tot 12 volt ingesteld; zelfs zonder spanning geprobeert;;; niks !! In de bios op ecp en op epp geprobeert, en onder diagnostische gegevens printerpoort ingesteld (alle 3 geprobeert) Conclusie: vlgs mij is ie kapot ??? ; iemand nog suggesties ? mvg Allcamjan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen