dutchandrew Geplaatst: 18 mei 2011 Geplaatst: 18 mei 2011 Misschien heb je hier iets aan? http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads..._ge#Post1979538
Sprietje Geplaatst: 18 mei 2011 Geplaatst: 18 mei 2011 Beste soer Je schrijft: ik zou graag TV Noord willen ontvangen op een ASTRA 1G Sattaliet. TV Noord zit niet op de Astra 1G (19,2 graden oost) maar op de Astra 3 B (23,5 graden oost) Je schrijft ook: Ik heb een DUO LNB Alleen ik gebruik maar 1tv Een duo-lnb wil zeggen dat hij twee koppen heeft en dus twee satellieten kan ontvangen, in dit geval de Astra 1 en 3. Jouw duo-lnb heeft bovendien twee uitgangen. Je kan er dus twee satelliettuners op aansluiten. Als je er maar eentje hebt, maakt het niet uit welke van de twee aansluitingen je op de duo-lnb gebruikt. Verder heb je een mooi plaatje waarop ik zie staan Astra 1G schotelnummer 1. Maar heb je nu ook Astra 3B schotelnummer 2 ingesteld? Als je in menu 5.5 kanalen installeren gebruikt, kies dan voor: 1 CanalDigitaal.. Nu moeten de zenders in de juiste volgorde geladen worden.
Gast soer Geplaatst: 19 mei 2011 Geplaatst: 19 mei 2011 bij mij staat er ASTRA 1G enOVERIGE GEEN 3B MVG YARNICKSOER
Gast soer Geplaatst: 19 mei 2011 Geplaatst: 19 mei 2011 Sorry van dat geklungel met CAPS en Spatie. dat was vanaf de PSP. Maar er staat geen SNEL INSTALLEREN. en bij staat er ASTRA 1G En OVERIGE
cookie monster Geplaatst: 19 mei 2011 Geplaatst: 19 mei 2011 Welk philipsontvangre hab je ?? C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Sprietje Geplaatst: 19 mei 2011 Geplaatst: 19 mei 2011 soer schreef eerder al: ik heb een DUO LNB. en een decoder (ontvanger) Nokia 9302s
Gast soer Geplaatst: 19 mei 2011 Geplaatst: 19 mei 2011 inderdaad ik heb een NOKIA 9302s Zie Afbeelding.
stronger Geplaatst: 19 mei 2011 Geplaatst: 19 mei 2011 ik lees dit zo eens en weet dat de ontvangers zowel de strong als de nokia plroblemen hebben met zenders zoeken. dit komt omdat er maar 999 zenders in het geheugen gealden kunnen worden de oplossing is een aantal malen zenders laten zoeken en dan wel in canaal digitaal volgorde en op 2 satelieten. ik heb bij mijn schoon pa wel 5 keer opnieuw moeten zoeken voor dat hij goed gezocht had zelf heb ik sattracker 4 dus die kan je er ook in schieten.
Gast soer Geplaatst: 19 mei 2011 Geplaatst: 19 mei 2011 maar weet iemand hoe ik tv noord kan ontvangen? mvg yarnick soer
stronger Geplaatst: 19 mei 2011 Geplaatst: 19 mei 2011 dus als je voor de schotel staat en naar de schotel kijkt dan hangt de linker lnb dus die voor astra 23.5 los en zit de rechter voor de astra 19.2 in de houder van de lnb. als je dan goed singaal hebt op de nedelandse zenders tussen de 3 en 4 in het groen of hoger dan de linker lnb iets omhoog heb je een mal voor en dan moet het goed zijn.
big-ed Geplaatst: 19 mei 2011 Geplaatst: 19 mei 2011 je moet in je nokia ontvanger kijken of de 23,5 ueberhaupt staat ingesteld. misschien heb je per ongeluk wel een keer die uit gezet of verwijderd. als het goed is moet je in de nokia de verschillende satellieten kunnen zien die je zou kunnen kiezen. Je moet dan kiezen voor de Astra 3, 23,5 Daarna scan je alle transponders die op die satelliet zijn en voila, TV Noord is er weer. In het ergste geval is je duo lnb kapot en schakelt hij in dat ding niet om naar de satelliet waar tv noord op staat, maar voordat je die conclusie trekt zou ik eerst in de nokia zelf in het menu de satelliet aanklikken waarop tv noord zit, en dat is dus niet astra 1g maar astra 3....23,5 gr. ============================ We use opensource software UBUNTU, ZIMBRA, OPENOFFICE Free your pc, use Ubuntu ============================
Gast soer Geplaatst: 19 mei 2011 Geplaatst: 19 mei 2011 ik zie dat je de eerste 2 fotos ff op moet klikken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen