Radski Geplaatst: 17 mei 2011 Geplaatst: 17 mei 2011 Dag forumleden, Graag jullie hulp bij de volgende opstelling: Dreambox500s Triax 64 CM Canal digitaal DUO LNB Diseq A/B Astra 19.2 (lock) SNR 94% AGC 96% BER 0 Astra 23.5 (lock) SNR 91% AGC 90% BER 0 Nadat ik een lock krijg op beide sattelieten lukt het mij niet om alle zenders op de 23.5 binnen te slurpen! Ik mis wellicht de belangrijkste (Eredivisie&Film1 etc.) Wie kan mij helpen?
Jassy Geplaatst: 17 mei 2011 Geplaatst: 17 mei 2011 Je hebt voor die zenders een HD ontvanger nodig, jou DM500S is geen HD ontvanger. Zodoende kan je deze kanalen niet ontvangen.
Radski Geplaatst: 17 mei 2011 Auteur Geplaatst: 17 mei 2011 Origineel bericht van: Jassy Je hebt voor die zenders een HD ontvanger nodig, jou DM500S is geen HD ontvanger. Zodoende kan je deze kanalen niet ontvangen. Hiervan ben ik de op hoogte, een HD ontvanger is besteld en onderweg. Ik ga ervanuit dat deze kanalen wel voor zouden moeten komen in de zender lijst, maar dat ik deze vervolgens niet kan coderen. Aangezien ik wel andere HD kanalen in me lijst heb staan.
youriy Geplaatst: 17 mei 2011 Geplaatst: 17 mei 2011 Origineel bericht van: Radski Ik ga ervanuit dat deze kanalen wel voor zouden moeten komen in de zender lijst, maar dat ik deze vervolgens niet kan coderen. Aangezien ik wel andere HD kanalen in me lijst heb staan. die andere hd zenders zullen wel dvb-s modulatie hebben en die niet in je lijst staan dvb-s2. clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen