tukker01 Geplaatst: 17 mei 2011 Geplaatst: 17 mei 2011 Welke image kan ik hier voor gebruiker durf de #76 niet aan. en kan er verder nog niet zo veel over vinden. Heb de geladen firmware laten crachen dus ben op zoek naar nieuwe
JoSchaap Geplaatst: 17 mei 2011 Geplaatst: 17 mei 2011 ik adviseer je om gewoon de originele bootloader van de dreambox website te gebruiken verder ben ik persoonlijk erg content met OpenPLi maar ook Dream Elite is momenteel bezig met een nieuwe versie (helaas nog wel beta) **DM800PRO - OpenPli 2.0 - 500GB HDD, 1GB USB **Triax 78tds + Multifeed + 4x ALPS LNB (13,19,23,28)
tukker01 Geplaatst: 18 mei 2011 Auteur Geplaatst: 18 mei 2011 Dat snap ik niet helemaal wat je daar mee bedoeld. Ik gebruik normaal de images van dm800sim2 kan ik die niet gebruiken dan maar daar staan alleen #76
Beheerder Michel Geplaatst: 18 mei 2011 Beheerder Geplaatst: 18 mei 2011 Origineel bericht van: tukker01 Welke image kan ik hier voor gebruiker durf de #76 niet aan. en kan er verder nog niet zo veel over vinden. Heb de geladen firmware laten crachen dus ben op zoek naar nieuwe Misschien kan het je weinig schelen, maar clones zijn illegale kopieën en op sat4all mag je niet discussiëren over illegale zaken! Bij deze een strenge waarschuwing. De volgende keer zijn we minder flexibel! Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten