Gast holco Geplaatst: 18 mei 2011 Geplaatst: 18 mei 2011 Als ik mijn sat ontvanger uit zet en weer aan willen alle Astra-3 zenders niet opstarten, maar als ik Online heractiveren aanzet bij CD en ik ga even naar SBS6 op Astra-1 werkt alles weer perfect totdat ik de sat ontvanger weer uit zet, dan moet ik dus weer de mediaguard heractiveren. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? Topfield TF7700HDPVR (fv TF-HSCD 7.00.34) AstonCrypt 1.07 (v1.18) Triax 78cm / Maximum AMBQ 24 duo lnb Astra 1 DiSEqC 1.0 - 1 van 4 98% Niveau 90% Kwaliteit Astra 3 DiSEqC 1.0 - 2 van 4 99% Niveau 99% Kwaliteit (=0% voor heractivering)
Gast holco Geplaatst: 18 mei 2011 Geplaatst: 18 mei 2011 Versie 1.18 staat op de aston. alles op de Astra 3 doet het niet ook geen FTA.
theo19 Geplaatst: 18 mei 2011 Geplaatst: 18 mei 2011 Hallo als fta het ook niet doen dus geen signaal dan schakelt de switch niet kijk een een wat er gebeurt als je de module er uit laat zet de ontvanger uit en dan weer aan en kijk of je dan wel fta op 3 heb. Theo
Gast holco Geplaatst: 18 mei 2011 Geplaatst: 18 mei 2011 Het lijkt inderdaad iets met de switch te zijn. Als ik op fta tv noord ga staan werkt alles perfect als ik de sat aan en uit zet, met of zonder CI module geeft geen verschil, zoals het zou moeten dus. Als ik op bv Ned 1 HD (met de CI module er in) gebeurd er helemaal niks tijdens het aanzetten van de sat, ga ik naar de LNB instellingen heb ik 0 signaal bij kwaliteit, spelen met de DiSEqC 1.0 helpt ook niet. Ga ik nu naar tv noord wordt er binnen een paar seconden beeld gegeven en werkt alles zoals het zou moeten, ook de HD kanalen dus. Switch 2 van 4 op de Astra 3 gaat dus wel automatisch open bij een FTA kanaal maar niet bij een CAS kanaal.
Terradon Geplaatst: 19 mei 2011 Geplaatst: 19 mei 2011 @ Sjaak, De Aston werkt nog perfect met de software 1.18 en 1.19 sommigen zeggen zelfs beter dan met de volgende versies...... Groetjes..............
Gast holco Geplaatst: 19 mei 2011 Geplaatst: 19 mei 2011 Het werkt nu iig belabberd!! Waar ik zelf op kom is eerst de Aston naar 2.23 laten updaten, mocht dit niet helpen dan de AMBQ 24 lnb vervangen voor een andere duo lnb, heb meen ik ergens ooit een keer gelezen dat de switch van de AMBQ 24 soms wat moeilijk kan doen.
Gast holco Geplaatst: 19 mei 2011 Geplaatst: 19 mei 2011 Weet iemand een adres in regio Rotterdam die de Aston kan updaten? Zag wel iemand op marktplaats die het voor 10 euro doet maar dan zit ik 3 dagen zonder TV.
Gast holco Geplaatst: 24 mei 2011 Geplaatst: 24 mei 2011 Heb nu een Aston cam met versie 2.23 maar het probleem is er nog steeds.
HDfanaat Geplaatst: 24 mei 2011 Geplaatst: 24 mei 2011 Beste forumleden, Kan iemand mij vertellen wat de eventuele verbeteringen zijn v/d Aston cam versie 2.26 t.o.v. versie 2.23 ? Ik kan daar nl. nergens info over vinden terwijl deze versie toch schijnt te bestaan. Gr. Albert
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen