Timm1983 Geplaatst: 18 mei 2011 Geplaatst: 18 mei 2011 Hallo allemaal Reeds 2 jaar kijk ik enkel nog digitaal via de kabel. Animal Planet heeft het logo verandert, en heet nu Animal Planet Club (zie screenshot) Was dit ook zo het geval in het CDS pakket? Ik kijk digitaal via kabel "Belga-com TV", de enige provider zonder de filmzenders van Prime, want die zitten bij Tele-net. Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
voodoodoll Geplaatst: 18 mei 2011 Geplaatst: 18 mei 2011 Animal Planet Club is het kinderblok van Animal Planet, elke dag tussen 15.00hr en 16.30hr.
Menneke Geplaatst: 18 mei 2011 Geplaatst: 18 mei 2011 Origineel bericht van: Timm1983 Ik kijk digitaal via kabel "Belga-com TV" Belgacom TV via de kabel?! Je bedoelt waarschijnlijk via xDSL... Origineel bericht van: Timm1983 "Belga-com TV", de enige provider zonder de filmzenders van Prime, want die zitten bij Tele-net. Er zijn nog wel meer providers die Prime niet hebben, hoor (bvb TV Vlaanderen of VOO). Nog sterker: enkel Telenet zendt de Prime zenders uit. VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS
digitaal kijker Geplaatst: 19 mei 2011 Geplaatst: 19 mei 2011 Origineel bericht van: Menneke Origineel bericht van: Timm1983 Ik kijk digitaal via kabel "Belga-com TV" Belgacom TV via de kabel?! Je bedoelt waarschijnlijk via xDSL... Origineel bericht van: Timm1983 "Belga-com TV", de enige provider zonder de filmzenders van Prime, want die zitten bij Tele-net. Er zijn nog wel meer providers die Prime niet hebben, hoor (bvb TV Vlaanderen of VOO). Nog sterker: enkel Telenet zendt de Prime zenders uit. omdat prime exclusief bij telenet zit,meeste vergeten dit en roepen dat die bij andere aanbieders nog niet zitten. als telenet die enkel bij henzelf willen aanbieden omdat dit hen trekpaardje is voor klanten te trekken gaan ze dit niet aan andere geven. zoals belgacom anne heeft en de voetbal. TVV heeft dan NED1-3 HD exclusief. zo heeft elke aanbieder zijn speciale zenders die niet bij andere zitten. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen