Ga naar inhoud

[Satelliet] type/merk kabel

Aanbevolen berichten

Gast adelaar11
Geplaatst:

IK wil mijn kabels gaan vernieuwen van mijn sateliet aansluiting omdat deze al erg oud is en nieuwe kabels aanleggen naar de slaapkamer e.d.

Kent er iemand een test of heeft iemand ervaring met wat voor kabel je het beste kunt gebruiken en waarop je moet letten als je aan de buitenkant van het huis extra kabels wil gaan leggen

Geplaatst:

Dikke coax 8 a 10 mm (Kern is +- 1mm) met dubbele afscherming, alu folie en gevlochten mantel. Zou ze door een PVC pijp trekken, en proberen niet teveel zonlicht erop tehebben.

Een beetje schuin, met op het laagste punt een klein gaatje om condens aftelaten lopen.

Gast adelaar11
Geplaatst:

is het verhaal van belden een verkoop verhaal of is hij echt soepeler ed. want ze kosten nu hetzelfde ca EUR 69 voor 100 mtr

Geplaatst:

Belden H125 is gewoon goeie kabel. Ik gebruik het al sinds langere tijd, en heb nog geen minpunt kunnen ontdekken.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Geplaatst:

Belden is soepeler, dus makkelijker te trekken in een buis met bochten. Bevalt hier prima; ik moet nog een nieuwe kabel met bochten trekken voor de 3e schotel en dat wordt vermoedelijk weer een Belden.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen