Ga naar inhoud


2e kaart kopen op set op pakket


Gast adelaar11

Aanbevolen berichten

Gast adelaar11

Ik heb al jaren het setop pakket en heb net een nw hd tuner van CD geinstalleerd en heb nu de oude die het nog prima doet over

Ik wil deze laatste nu in de slaapkamer aansluiten via een vrije uitgang op mijn lnb

 

Ik begrijp dat CD nogal moeilijk doet en allerlei forse kosten in rekening brengt als je achteraf 2e kaarten wil kopen en activeren

Hoe kan ik dit nu zo simpel mogelijk doen en tegen zo weinig mogelijk kosten waarbij ik gewoon het instap setop pakket behoud

Of kan het niet wat ik wil

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast satchmo

@adelaar11

 

goedkoopste manier is een 2de kaart (extra kaart) nemen met een nevenabo. dit kan echter pas vanaf een hoofdabonnement dat op basis zit dus.

 

op hoofdkaart upgraden naar basis (70 naar 130 euro per jaar)

en extra kaart nemen op basis (daar krijg je dan stbp pakket op a 1,50 per maand:30 euro per jaar. totaal 160 euro per jaar.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, op het basis abo is een 2e kaart mogelijk a 1.50 per maand. Basis abo zelf is nu 10,95 per maand. Dus 2 kaarten voor ongeveer 150 per jaar. De 2e kaart is echter wel STB pakket.

En krijgen doe je de kaart niet, die moet je kopen.

AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55)

DSR2210 : 19.2 - 28.2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast adelaar11

dank je, leuk filmpje

ik denk dat die splitter niet voor mij werkt, hij is namelijk draadloos. ik heb ook al geprobeerd met een marmitek draadloze zender het zender naar de slaapkamer te sturen, maar het signaal komt niet door de dikke muren heen

dus ik voorzien in de toekomst wel een 2e kaartje te moeten kopen

nu nog even niet ivm de meerkosten maar ik neem aan dat CN binnenkort ook voor de bestaande abos het setup pakket er wel uit zal gooien, want zi klant onvriendelijk zijn ze wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45

De omzet die deze klanten genereren is onmisbaar voor CDS.
Zijn daar cijfers over bekend dan?
Als ik CDS was zou ik deze groep met zachte hand naar een basispakket dwingen, door het tarief daar naar toe te verhogen en/of een leuk voorstel voor HD+duo.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: adelaar11
dank je, leuk filmpje
ik denk dat die splitter niet voor mij werkt, hij is namelijk draadloos. ik heb ook al geprobeerd met een marmitek draadloze zender het zender naar de slaapkamer te sturen, maar het signaal komt niet door de dikke muren heen
dus ik voorzien in de toekomst wel een 2e kaartje te moeten kopen
nu nog even niet ivm de meerkosten maar ik neem aan dat CN binnenkort ook voor de bestaande abos het setup pakket er wel uit zal gooien, want zi klant onvriendelijk zijn ze wel


Bij mij gaat de Clone+ door 3 dikke muren (met wapening) heen naar de slaapkamer, over een afstand van ca 15 meter....

Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...