feekh Geplaatst: 19 mei 2011 Geplaatst: 19 mei 2011 Goedendag, Ik heb even het volgende vraagstuk; ik ben nieuw m.b.t. DVB-S, maar inmiddels al aardig op gang. Heb de volgende setup nu werkend: Multytenne Triple Sat icm VU+ DUO, met een familyhd pakket van CanalDigitaal. Straks wil ik ook een tweede VU+duo aansluiten voor op de slaapkamer, en de keys van box1 met box2 delen m.b.v. CCCam. Nu ben ik op dit moment niet tevreden met de zapsnelheid van de VU+. Nu lees ik hier op het forum dat je een prioritylist kunt aanmaken, wat de snelheid van het weergeven van channels moet verhogen. Is dit alleen van toepassing op een eventuele 2e box welke keys bemachtigt van box1, of is dit ook van toepassing op box1 waar de CD kaart in zit? bitch please.
Tonskidutch Geplaatst: 19 mei 2011 Geplaatst: 19 mei 2011 beiden receivers krijgen in het sat-signaal alle codes aangeleverd dus op beide boxen moet CCcam eventueel filteren of prioriseren ciao Second Life Mungo Parker
josjansen Geplaatst: 19 mei 2011 Geplaatst: 19 mei 2011 Origineel bericht van: Tonskidutch beiden receivers krijgen in het sat-signaal alle codes aangeleverd dus op beide boxen moet CCcam eventueel filteren of prioriseren ciao Hoe werkt dit filteren en prioriseren dan precies? et8000
Beheerder Michel Geplaatst: 20 mei 2011 Beheerder Geplaatst: 20 mei 2011 Ik ga er vanuit dat je alleen een canaldigitaal kaart hebt? Dan hoef je ook niets te priotiseren. In geval van een canaldigitaal kaart en 2 interne boxen is het meer dan voldoende gewoon de standaard cccam config te gebruien met daarin slechts 2 F: (friend) regels. 1 voor iedere box. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen