pirrewit Geplaatst: 19 mei 2011 Geplaatst: 19 mei 2011 Ben sinds 2 jaar een aanhanger van Newnigma maar heb sinds enige dagen last van emulatieproblemen. Irdeto en Seca geen probleem maar viaccess en conax des te meer. CCcam 2.2.1 Nu ik toch eens ga flashen zou ik wel eerst eens Openpli willen testen maar dan een Stable versie. Waar vind ik die? Kan ik dan verder met DCC een settingslijst inladen? Moet ik dan CCcam ook in etc schrijven en waar moet ik verder op letten? alvast bedankt grt Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Gast SatMann Geplaatst: 19 mei 2011 Geplaatst: 19 mei 2011 openpli is altijd stable ga gewoon naar hun site en haal die af van gisteren, dat werkt perfect. je settinglijsten kan je eventueel gewoon via menu applicaties : downloaden en dan bij settings heb je keuze genoeg, tenzij je de eigen lijsten wilt, dan moet je via dcc werken. cccam kan je gewoon via het zelfde principe bij softcams afhalen en het zal zichzelf installeren. dan via dcc je config file aanpassen en juist zetten... das alles; de rest is te vinden op hun uitgebreide site
pirrewit Geplaatst: 19 mei 2011 Auteur Geplaatst: 19 mei 2011 ik heb openpli van 18-5-2011 geflashed. Respect voor de ondertitels. Hier kan Newnigma niet aan tippen. Heb een paar vraagjes Heb dvd player uit de feeds gehaald en op mijn harde schijf staan enkele Toon Hermans dvd's met ondertitels.Jammer genoeg krijg ik de ondertitels niet op het scherm.Onder de gele toets Ondertitel selectie vind ik 1 onbekend :3 dutch op de ok toets krijg ik 1 : nl (AC3) 1 : NL wat er op wijst dat er titels zijn maar ik zie ze niet. Ik heb bij beeld bij 4:3 en 16:9 "alleen schalen staan" Onthoud hij ook niet ,bij afsluiten,waar je gestopt bent om later op dezelfde plaats verder te gaan? Verder heb ik CCcam 2.2.1 en CCcam 2.0.9 uit de feeds gehaald maar die vind ik nergens terug. Sommige Noorse posten op Thor gaan bij mij niet open met 2.2.1 maar wel met 2.1.4 Waarom weet ik niet . Daarom zou ik willen testen met 2.0.9 maar weet niet waar ik deze kan kiezen. De skin is nu magic en dat is niet mijn ding. Welke skin ziet er netjes uit zonder dat ik alles moet testen? alvast bedankt Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
flugel Geplaatst: 19 mei 2011 Geplaatst: 19 mei 2011 Probeer je ondertitels eens te krijgen met de teletekst knop. Bij mij werkt het dan wel. De LT 6 skin is mijn favoriet. 1x DM 8000HD Open-Pli 4.0 en 1x VU+ Ultimo 4K VTI Wavefrontier T90 - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E -16E - 19,2E - 23,5E - 28,2E Sony 65XD8599 4K Android TV
pirrewit Geplaatst: 19 mei 2011 Auteur Geplaatst: 19 mei 2011 flugel bedankt inderdaad met teletekst knop komen de ondertitels. dit is reeds een vraagje opgelost. zal ik eens even de skin bekijken grt Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Sigma Geplaatst: 19 mei 2011 Geplaatst: 19 mei 2011 Origineel bericht van: pirrewit Ben sinds 2 jaar een aanhanger van Newnigma maar heb sinds enige dagen last van emulatieproblemen. Irdeto en Seca geen probleem maar viaccess en conax des te meer. CCcam 2.2.1 alvast bedankt grt En jij denkt dat dit aan Newnigma2 ligt???? denk het dus niet! en je gebruikt Newnigma2 al twee jaar...... Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
pirrewit Geplaatst: 19 mei 2011 Auteur Geplaatst: 19 mei 2011 Als ik wist waar het aan ligt en een oplossing had zou ik geen nieuwe image testen. Heb jij een plausibele uitleg waarom op Thor Conax plotseling kanalen niet meer openen met cccam 2.2.1 en wel als ik terug cccam 2.1.4 zet. En inderdaad de problemen zijn niet voorbij maar ik heb nu kennisgemaakt met de ondertitels van openpli en voor een gehoorgestoorde echtgenote is een wereld opengegaan. Ik zal veel overtuigingskracht nodig hebben om terug te mogen naar Newnigma grt Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Sigma Geplaatst: 19 mei 2011 Geplaatst: 19 mei 2011 Dus op 2.14 werkt het wel heeft dus niks met Newnigma2 te maken ook in Newnigma2 kun je 2.14 gebruiken. Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Loui (K) Geplaatst: 19 mei 2011 Geplaatst: 19 mei 2011 Als skin zou ik Magic EHD eens proberen mooi strak en duidelijk.
Littlesat Geplaatst: 19 mei 2011 Geplaatst: 19 mei 2011 Ik denk ook dat coderingsproblemen met CCcam niet direct wat met het image te maken heeft. Het maakt dus praktisch niet uit welk image je gebruikt... PLi zal het inderdaad hier niet oplossen. Het is inderdaad ook bekend dat CCcam 2.2.1 er wel eens uitknalt met Conax... en dat je dit inderdaad kunt oplossen d.m.v. een oscam constructie of toch ipv CCcam 2.2.1 de oudere 2.1.4 te gebruiken. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Beheerder Michel Geplaatst: 19 mei 2011 Beheerder Geplaatst: 19 mei 2011 Origineel bericht van: Littlesat PLi zal het inderdaad hier niet oplossen. Wat bedoel je daar exact mee? Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Henksat Geplaatst: 19 mei 2011 Geplaatst: 19 mei 2011 Origineel bericht van: Michel Origineel bericht van: Littlesat PLi zal het inderdaad hier niet oplossen. Wat bedoel je daar exact mee? Niet zo suggestief Michel, hij bedoelt dat coderingsproblemen image-onafhankelijk zijn, en dat is ook zo. Ook een PLi image kan hierin geen oplossing bieden. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen