Ga naar inhoud


Je mag niet eens met een pony in de trein


grunnsat

Aanbevolen berichten

In Wales heeft een treinconducteur geweigerd iemand met een pony toe te laten in de trein. Zelfs toen de man een apart kaartje wilde kopen voor zijn pony mocht het beestje nog steeds niet mee.

 

Ik snap dat niet. Als je wel een hond of kat mee mag nemen in de trein, waarom dan geen pony? Je reinste discrimatie van pony's, waar blijven de animal cops?

 

Je vindt het hele verhaal hier bij de BBC . Dat verhaal is natuurlijk in het Engels, en nee ik ga het niet vertalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als een hond of kat een drol legt, dan is dit nog makkelijk op te ruimen, maar de drollen van een pony zijn toch van een ander kaliber :D

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja, je moet ergens een grens stellen.

 

Maar het is ook zo dat een aantal honden nog groter is dan een kleine pony.....

De volgende stap is een paard, koe oid........het is en blijft een personentrein, toch?

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: grunnsat
. .. waarom dan geen pony? Je reinste discrimatie van pony's, waar blijven de animal cops. . .


Had je daar niet speciale paardetrams voor? :D

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, die pony had blijkbaar een medisch probleempje. En denk je dat het beest geholpen werd in het ziekenhuis? Vergeet het maar. Je zou toch denken dat je pony ook verzekerd is op de polis van je ziekenkostenverzekering, en dus recht heeft op behandeling in het ziekenhuis.

 

Ik kan me goed voorstellen die man later in de pub een biertje is gaan drinken met zijn pony. Zoveel voorbeelden van pony discriminatie op één dag is wat veel van het goede.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het tabloid gehalte van de UK gazettes in een nederlandstalig satelliet forum plaatsen zou ook verboden moeten worden en daarmee ben jij grunnsat de poonie vanaf nu voor mij.

 

ik zou zelfs meer dan enkel die poonie geweerd hebben als conducteur.

dat de perronchef het niet merkte is nog een apart onderzoek van de UK gazettes

 

ciao wink

 

Sweet Hours

Beth Rowley

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...