Ga naar inhoud


[Premium+ HD] Beneden en boven kijken TV kijken via de schotel?


Fred Flintstone

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen die dit leest en meer kennis van een AZbox Premium + HD met extra Ziggo tuner kaart als mij,

 

Kan ik via mijn AZbox Premium+ met interne HD en extra Ziggo tuner kaart tegelijkertijd op mijn slaapkamer en beneden tv kijken via één schotel?

De Ziggo tuner kaart is al wel gemonteerd maar daar ik nog niet

weet hoe ik hier de zenders mee moet ophalen wordt hij momenteel dus nog niet gebruikt.

 

Als het wel mogelijk is om de Ziggo kaart te gebruiken wil er dan iemand uitleggen hoe ik dit moet doen?

En als ik zowel boven en beneden tv kan kijken met één AZbox wil mij dan iemand uitleggen hoe ik dit aan moet sluiten?

 

Hopelijk doe ik zo niets verkeerd of strafbaars want dan loop ik waarschijnlijk de kans dat deze vraag wordt verwijdert.

 

Is er iemand die het mij a.u.b. allemaal wil en kan uitleggen hoe ik een en ander anders wel werkend zou kunnen krijgen?

 

Met vriendelijke groet,

Fred

Groetjes,

Fred

AXbox Premium +, 1TB interne HD WesternDigital (groen label)Triax 68cm schotel, CanaalDigitaal Duo LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Fred Flintstone
Hallo iedereen die dit leest en meer kennis van een AZbox Premium + HD met extra Ziggo tuner kaart als mij,

Kan ik via mijn AZbox Premium+ met interne HD en extra Ziggo tuner kaart tegelijkertijd op mijn slaapkamer en beneden tv kijken via één schotel?

Doorlussen is mogelijk maar dan kun je zeer beperkt naar zenders kijken. Beste is vanaf je schotel apparte kabel naar elke Azbo te leggen.

De Ziggo tuner kaart is al wel gemonteerd maar daar ik nog niet
weet hoe ik hier de zenders mee moet ophalen wordt hij momenteel dus nog niet gebruikt.

Zie bijlage voor handleiding Ziggo scannen. THNX to de poster op het Azbox forum.

Als het wel mogelijk is om de Ziggo kaart te gebruiken wil er dan iemand uitleggen hoe ik dit moet doen?

De Kaart van Ziggo werkt rechtstreeks in de kaart lezer. hiervoor dien je MultiCAS te installeren. Manual mag ik hier niet posten want daar staat reklame in.

En als ik zowel boven en beneden tv kan kijken met één AZbox wil mij dan iemand uitleggen hoe ik dit aan moet sluiten?

Je kan je kaart intern sharen dit kan via MultiCAS.

Hallo,

Beetje onduidelijk verhaal maar ga een poging wagen om te antwoorden. Zie de tekst bij je vragen.

Greetz

Handleiding.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de vraagsteller maar één AZbox heeft en er dus niks te sharen valt. Het is in dat geval niet mogelijk om op 2 TV's tegelijkertijd te kijken.

AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55)

DSR2210 : 19.2 - 28.2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Met 1 receiver kun je maar 1 tv bedienen, reden hiervoor is dat de receiver het uitgangssignaal maar op 1 uitgang kan zetten dus of de hdmi of de scart of de component aansluiting.

Er is misschien nog een optie , als je het niet erg vindt om op alle tv's hetzelfde te zien. Ik heb een normale premium en deze heeft een rf modulator (coax aansluiting).

Als jouw receiver ook dit heeft zou je alle tv's via coax kunnen aansluiting (zoals vroeger)echter heb je dus het minste kwaliteit wat er is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is de vraag soms of je met een(1) ontvanger tegelijkertijd beeld van de satelliettuner op een tv en beeld van de kabeltuner op een andere tv kunt krijgen?

Ik denk van niet.

Kan bij mijn maxdigital combo (satelliet en digitenne) iig niet.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...