Remond Geplaatst: 20 mei 2011 Geplaatst: 20 mei 2011 Eindelijk is het zover. Een hinderlijke boom achter ons huis is gekapt, waardoor het mogelijk is om van kabel over te stappen op sateliet. Nu wil een Smartkaart met basis/HD voor CD gaan aanschaffen. Ik heb een site gevonden waar ik de kaart (€59,--) + het abbonnement (ca. €15,--) kan aanschaffen. Tijdens het invoeren van de nodige gegevens krijg ik een keuzemenu voorgeschoteld waarin ik een keuze moet maken tussen een 3-tal type Philips ontvangers. Vraag: Zijn de smartkaarten typeafhankelijk, zoja welke adviseren jullie voor de AZ box. AZbox premium HD+ (2xDVB-s); Philips DSR8121; triple LBN quard; triax 78
D_liver Geplaatst: 20 mei 2011 Geplaatst: 20 mei 2011 Als je HD pakket neemt krijg je maar 1 (type) kaart namelijk de SECA3 en deze werkt goed in de Azbox 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Remond Geplaatst: 20 mei 2011 Auteur Geplaatst: 20 mei 2011 D-liver, Een duidelijk antwoord, bedankt. AZbox premium HD+ (2xDVB-s); Philips DSR8121; triple LBN quard; triax 78
Remond Geplaatst: 21 mei 2011 Auteur Geplaatst: 21 mei 2011 Ken iemand dit pakket. Is dit een seca3 kaartje. starterspakket canaldigitaal AZbox premium HD+ (2xDVB-s); Philips DSR8121; triple LBN quard; triax 78
Remond Geplaatst: 21 mei 2011 Auteur Geplaatst: 21 mei 2011 De verwijzing werkt niet. Het is een verwijzing naar een foto op marktplaats Ik heb geen idee hoe je een foto kan plaatsen, vandaar dat ik het via deze link had willen doen. http://verkopen.***geen-reclame***/photopopup/444645130/1 Blijkbaar wordt dit gezien als reclame en is dit niet toegestaan. AZbox premium HD+ (2xDVB-s); Philips DSR8121; triple LBN quard; triax 78
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen