zonnig Geplaatst: 20 mei 2011 Geplaatst: 20 mei 2011 Ik heb al geruime tijd een AZBox. Deze bevalt mij helemaal niet en wil een andere ontvanger kopen. Denk dat het nu een VU+ duo gaat worden. (De AZbox staat eerdaags bij "te koop". Heb er volgens mij al veel over gelezen (vandaar mijn keus, maar ik kan niet vinden waar ik de Open Pli kan downloaden die ik erin kan zetten (of ik snap het niet goed). Kan iemand mij de link (via PM) geven waar ik een stabiele versie kan downloaden? Ik heb natuurlijk al Google geprobeerd.. AZBox HD+Premium, Dreambox, the Box! DVB-C met E2 VU+DUO2 twintuner Openpli
Tonskidutch Geplaatst: 20 mei 2011 Geplaatst: 20 mei 2011 met de allereerste hit van google of bing of yahoo kom je op het website dus je zult ook even naar de oog arts (of is het oogarts) moeten Openpli aan mekaar dan zoek nog maar eens Second Life Mungo Parker
zonnig Geplaatst: 20 mei 2011 Auteur Geplaatst: 20 mei 2011 Bril schoongemaakt, scherm opgepoetst en inderdaad.....gevonden. Thanks. AZBox HD+Premium, Dreambox, the Box! DVB-C met E2 VU+DUO2 twintuner Openpli
Jan Ambers Geplaatst: 20 mei 2011 Geplaatst: 20 mei 2011 Staat er nu nog altijd enigma in? Ikwens da d'r uit om niet aan dream herinnerd te worden...
Tonskidutch Geplaatst: 20 mei 2011 Geplaatst: 20 mei 2011 niet verstaan, retorisch? Second Life Mungo Parker
Jan Ambers Geplaatst: 20 mei 2011 Geplaatst: 20 mei 2011 Was er geen nieuwe gemodificeerde versie van Openpli zonder het woord enigma ergens d'rin?
Tonskidutch Geplaatst: 20 mei 2011 Geplaatst: 20 mei 2011 weet ik niet jan ambers, ik was hier lezende en antwoord gevende op de vraag waar je openpli kunt downloaden. ciao Second Life Mungo Parker
zonnig Geplaatst: 20 mei 2011 Auteur Geplaatst: 20 mei 2011 Ik (TS) weet dit niet, omdat ik nog geen VU+duo heb (even kijken waar hij het goedkoopst en op vrd is), dus ik kan je er ook nog geen antwoord op geven Voor de zekerheid; ik dien/kan toch deze te gebruiken, he: NIGHTLY OPENPLI BUILDS /vuduo/ (ik heb dan OpenPLi-2.0-beta-vuduo-20110520_usb gedownload, dat is teneindelijk de laatste). AZBox HD+Premium, Dreambox, the Box! DVB-C met E2 VU+DUO2 twintuner Openpli
Aanbevolen berichten