Ga naar inhoud


[Overig] Openbox s9


regiokanjer

Aanbevolen berichten

Er moet toch iemand op deze wereld zijn die in jip en janneke taal mijn kan vertellen wat ik moet doen om om Mijn Canaldigitaal kaart te kunnen gebruiken in de Openbox. En nee kom niet met de Cam van Asto aan zetten die heb ik geen en koop er ook geen. Het probleem is de software maar wie weet welke ik zoek al het hele forum af en een regel toevoegen dat lukt mij ook niet ! Wie weet raad voor deze leek..

 

Gr Knutsel

Link naar reactie
Delen op andere sites


sorry maar lezen helpt.. Heb je de replace.list gemaakt en per usb geupload naar je ontvanger?

 

let wel in de regel die ik heb geschreven staan spaties tussen de haken, als je die weg laat werkt het niet.

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

werkt zo, je hoeft er geen andere soft in te zetten....kaart update is wel een ander verhaal, lukt wel met een aston ci, ik heb echter maar de 1.05 , dus enkel de SD kanalen...de nieuwe firmware zou er moeten voor zorgn dat de cardupdate wel werkt...voorlopig steek ik mijn card 2 maandelijks in een gecertificeeerde ontvanger en vraag ik online een updatesignaal en klaar is kees...

Link naar reactie
Delen op andere sites

een heraktivatie werkt sowiso bij de openbox s9 daarvoor moet ie niet in een andere ontvanger, gewone update weet ik nog niet

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...