post Geplaatst: 21 mei 2011 Geplaatst: 21 mei 2011 hallo allemaal waar kan ik de instellingen vinden om de kruisjes als afbeeldingen te krijgen in mijn email en waar kan ik ook de instellingen vinden voor een lees bevesteging wij draaien onder windows 7 en vista met microsoft outlook 2010 al vast bedankt met vriendelijke groet
Puch Geplaatst: 21 mei 2011 Geplaatst: 21 mei 2011 Klik op Vertrouwenscentrum in het menu Extra Klik op instellingen van het vertrouwenscentrum en vervolgens op Automatisch downloaden. Schakel alle selectievakje in. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Sjattuh Geplaatst: 21 mei 2011 Geplaatst: 21 mei 2011 Ter aanvulling: Daar kom je door bovenin het meeste linkse tabblad te selecteren (File bij mij door de Engels talige versie), deze is ook anders gekleurd (Geel/Oranje) dan de andere tabbladen. En hier is de op een na laatste optie aan de linkerkant (na selecteren van desbetreffende tabblad) het menu 'Opties' aanwezig (Options bij mij wederom door het Engels, zal Extra's of Opties bij jouw zijn denk ik). Dan volg je de aanwijzigingen van Meneer Batavus hierboven. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen