Angeline Geplaatst: 21 mei 2011 Geplaatst: 21 mei 2011 Ik heb een aanbieding gezien van iemand die zijn nieuwe (verkeerd geleverder) DM 500S verkocht. Maar die verkoopt hem voor een dusdanig laag bedrag - dat ik twijfel of het hier om een origineel of kloon gaat. Ik neem aan dat kloons minder goed draaien? Maar hoe herken je snel zo een kloon eigenlijk?
Henksat Geplaatst: 21 mei 2011 Geplaatst: 21 mei 2011 Origineel bericht van: Angeline Ik heb een aanbieding gezien van iemand die zijn nieuwe (verkeerd geleverder) DM 500S verkocht. Maar die verkoopt hem voor een dusdanig laag bedrag - dat ik twijfel of het hier om een origineel of kloon gaat. Ik neem aan dat kloons minder goed draaien? Maar hoe herken je snel zo een kloon eigenlijk? Als deze zogenaamd nieuw is, zal het wel een kloon zijn. Nieuw (origineel) worden ze al jaren niet meer gemaakt, mits het geen HD-versie is natuurlijk. Maar wat moet je met een oude 500S, heb je in het HD tijdperk van nu weinig tot niks meer aan. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
1pm Geplaatst: 21 mei 2011 Geplaatst: 21 mei 2011 cloon draait goed hoor en voor op de slaapkamer of voor de kids is iebest goed. en sd kanalen zijn ernog genoeg . 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Beheerder Michel Geplaatst: 21 mei 2011 Beheerder Geplaatst: 21 mei 2011 Ik kan niet anders dan alle 3 leden dit keer een ban geven van minimaal 1 maand. De topic starter vanwege het starten van de overduidelijk ongewenste discussie, de andere twee vanwege het er op reageren en het feit dat beide al minimaal 3 andere waarschuwingen hadden staan. We zijn hierover al zo vaak heel erg duidelijk geweest, dat we hiervoor echt niet meer gaan waarschuwen. Het staat notabene bovenaan dit forum, dat je niet over illegale kopieen (clones) mag dicussieren! Niet in dit forum, niet in alle andere forums op sat4all! Clones zijn illegaal en op sat4all geen discussies over illegaliteit! Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten