stronger Geplaatst: 27 mei 2011 Geplaatst: 27 mei 2011 heb je wel beeld op de vrij te ontvangen zenders zoals de duitse zenders of bvn zomaar een vraagje hoor
Kilometervreter Geplaatst: 28 mei 2011 Auteur Geplaatst: 28 mei 2011 Ja die werken wel. Maar de CD-kanalen niet. Echostar 5020 PVR + Strong 8000 +80 cm Wok + Motor+Alps Twin LNB + Abo+X-cam+Aston 1.5
interpol Geplaatst: 28 mei 2011 Geplaatst: 28 mei 2011 Heb je de juiste patch voor de kaart geïnstalleerd? Zonder juiste patch geen beeld met Sattracker. Openbox sg9 HD PVR
stronger Geplaatst: 28 mei 2011 Geplaatst: 28 mei 2011 dan moet je toch de pid scan doen b + 2 Auto system moet op none staan en de bovenste virtual card op no zetten en dan de pid scan dus +,b,1,1 of +,b,1,2 of +,b,1,3 en zo verder kan zelfs +,b,1,0 zijn maar dan moet het toch echt werken of je kaar heefd geen update gehad, doet je kaart het wel in een andere ontvanger? hier moet toch echt de fout ergens zitten
stronger Geplaatst: 28 mei 2011 Geplaatst: 28 mei 2011 Origineel bericht van: interpol Heb je de juiste patch voor de kaart geïnstalleerd? Zonder juiste patch geen beeld met Sattracker. maar zoals hij zegt heb je voor de 8100 toch geen patch nodig. ik weet dat niet heb alleen 2 8000 hier staan dus geen ervaring met de 8100
interpol Geplaatst: 28 mei 2011 Geplaatst: 28 mei 2011 Voor de 8100 heb je een seperate patch nodig voor de kaart. Wegens tijdgebrek heb ik toen niet verder gezocht om er 1 patch van te maken. Nu is het zo dat je voor de blauwe en oranje kaart een verschillende patch hebt. Openbox sg9 HD PVR
stronger Geplaatst: 28 mei 2011 Geplaatst: 28 mei 2011 oke dan is het toch duidelijk voor kilometervreter lijkt mij. dit wist ik niet omdat ik alleen maar naar de 8000 kijk
Kilometervreter Geplaatst: 1 juni 2011 Auteur Geplaatst: 1 juni 2011 Heren, Na een flinke worsteling met een oude PC heb ik het beestje (PC) weer aan de praat. Na de seperate patch, is er weer beeld op ned 1 en RTL4. Maar de PIDscan voor de andere zenders wil niet lukken. Volgens mij moet ik 006a invullen maar ik weet niet hoe ik de a moet toetsen. Als ik dat onder de knie heb,ofwel werkende zenders dan wil ik eigenlijk met EDstrong weer alles in de goede volgorde plaatsen. Wie kan me de laatste voorzet geven? En alvast bedankt ! Echostar 5020 PVR + Strong 8000 +80 cm Wok + Motor+Alps Twin LNB + Abo+X-cam+Aston 1.5
Kilometervreter Geplaatst: 2 juni 2011 Auteur Geplaatst: 2 juni 2011 Vervolg.... Pidscan is gelukt. Alle zenders in het abbo beeld,dus dat is prima. Nu heb ik edstrong op de PC gezet maar als ik de Strong aankoppel dan krijg ik een foutmelding dat er een of ander bestand ontbreekt of niet geregistreerd is. Klinkt dit iemand bekend in de oren? Alle zenders staan verspreid over 1200 kanalen dus dat is nog wat lastig.. Zou graag de zenders met EDstrong op volgorde indelen. Alle com-poorten getest maar de melding blijft hetzelfde. Echostar 5020 PVR + Strong 8000 +80 cm Wok + Motor+Alps Twin LNB + Abo+X-cam+Aston 1.5
interpol Geplaatst: 3 juni 2011 Geplaatst: 3 juni 2011 De benodigde bestanden intikken bij google en downloaden. Bij xp moeten deze bestanden in de system of system32 map geplaatst worden. Ik weet het niet precies meer maar Google is hierbij je vriend. Openbox sg9 HD PVR
Kilometervreter Geplaatst: 5 juni 2011 Auteur Geplaatst: 5 juni 2011 Het is gelukt door de twee missende bestanden los te downloaden. Is het ook mogelijk om met edstrong de kanalenlijst uit een strong met originele software te halen? Om deze vervolgens naar sattracker te laden. Alvast bedankt weer.. Echostar 5020 PVR + Strong 8000 +80 cm Wok + Motor+Alps Twin LNB + Abo+X-cam+Aston 1.5
interpol Geplaatst: 5 juni 2011 Geplaatst: 5 juni 2011 Nee, dat is niet mogelijk. Je hebt daar een ander progje voor, de naam daarvan weet ik niet meer. Openbox sg9 HD PVR
yaho Geplaatst: 18 juni 2011 Geplaatst: 18 juni 2011 Kanalenlijst kan mischien met MES 2.8 bewerkt worden. Vu+UNO, Vu+DUO2, digitenne, astra1+3
Hellum Geplaatst: 18 juni 2011 Geplaatst: 18 juni 2011 bewerken wel maar nog steeds niet van origineel naar sattracker converteren. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
theet Geplaatst: 20 juni 2011 Geplaatst: 20 juni 2011 Origineel bericht van: Smurf sattracker 4 er op zetten, dat werkt gewoon, de truuk met eerst schotel2 zoeken werkt alleen als je ook daadwerkelijk astra3 kan ontvangen Ik zou Sattracker 4 wel willen gebruiken, maar de vraag is of de merlin pas nog geupdate wordt... ik heb een seca2 patch, is er een seca3 patch beschikbaar voor de srt8000, zodat de nieuwe merlin pas geupdate wordt iedere maand? Dreambox DM500S SRT8000 -> 20oem6 NOKIA 9302 -> Sattracker 4.0ENG
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen