Ga naar inhoud


Yacht A982 ALPA ?


odul

Aanbevolen berichten

Allen ,weet iemand de roepnaam van dit yacht en waar het meestal is aangemeerd ? Heb al gekeken bij marinetraffic maar zonder suc6 . Wie doet beter , en vooraf dank. Google geeft ook niet veel prijs, het zal dus van iemand moeten komen die er op werkt en dat zou dan een militair zijn of van via - via.

Geel , Stad in de Kempen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Toch maar een upje , anders geraakt hij in de vergeetput. Zijn er dan echt geen boot- yacht- en of scheepsliefhebber die een tipje van de sluier zouden kunnen oplichten ?

Je zou me er een groot plezier mee doen.

Geel , Stad in de Kempen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel zoals je dan ook wel zult weten is dit het laaste jacht van de Koning der Belgen. Het laaste op dit ogenblik , want ik vernam dat de Koning met een vriend in Italië op een scheepswerf grote interesse had voor een nieuw yacht.Ik kom regelmatig in Antibes ( maar misschien op een verkeerd tijdsstip..Ik had het yacht daar gehoopt te zien recht over de capitainerie.Zijn thuishaven zou Brugge zijn alhoewel hij ( het yacht ) er nooit zou komen. In vond een goede site maritiem traffic , maar bij de site werd ik ook niet slimmer Het yacht zou ergens in Italië liggen? Kan iemand dit bevestigen en dan even melden waar .Dank vooraf

Geel , Stad in de Kempen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kees Kas en Joker 55 , bedankt. Ik was na de reactie van kees kas ook al gaan googelen en dit naslagwerk was me niet bekend.Nu weet ik weer iets nieuw , maar blijf nog altijd op mijn honger zitten kwa aanlegplaats in Italië of elders ?

Weet nu echt niet of dit zo topsecret is aangezien de boekjes er ook over schrijven, maar heb nog niet via achtergrond of iets dergelijks ( van de foto ) een locatie kunnen trasseren.

Geel , Stad in de Kempen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...