Gast dandro Geplaatst: 21 mei 2011 Geplaatst: 21 mei 2011 Hoi, In onze slaapkamer heb ik een echolink ontvanger staan. Op dit moment pakt hij free to air wel maar geen canal digitaal. Het vreemde is dat als ik de kaart in mijn andere decoder steek, alles prima werkt. Als ik in het echolink menu bij kaartinformatie kijk, geeft hij geen enkele informatie door. Iemand een idee? groeten, Marcel
satencom Geplaatst: 21 mei 2011 Geplaatst: 21 mei 2011 Wat van type echolink is het ,met een Interne kaart lezer ,of met een module Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
JanLuc Piccard Geplaatst: 21 mei 2011 Geplaatst: 21 mei 2011 Google even op srsupport en klik de eerste link aan.
clemens2 Geplaatst: 26 mei 2011 Geplaatst: 26 mei 2011 Ook wil het probleem wel eens voorbij gaan indien je eerst een fabrieks reset geeft en dan weer kanalen opzoeken. sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie) samsung dvbt
Gast dandro Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 door omstandigheden is het repareren van mijn echolink blijven liggen. Maar goed nog geen oplossing. Ik heb een EL 3050 IR
clemens2 Geplaatst: 3 juli 2011 Geplaatst: 3 juli 2011 Terug naar je leverancier zou ik zeggen. Indien deze er niet meer is dan een berichtje naar de importeur *** in Hengelo.(satelliet groothandel met 3 letters) sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie) samsung dvbt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen