Ga naar inhoud


[Overig] Welke ontvanger kan ik het beste kopen????


Gast woonbouw

Aanbevolen berichten


Gast woonbouw

Niemand een goed advies? Ik ben ook in het bezit van een echostar 3600 met een schoteldiameter 110cm en een rotor. Die echostar zoek ik een goede vervanger voor. Ik vind zelf erg leuk om te zoeken naar aparte kanalen maar zoek nu dus eigenlijke snel een andere ontvanger waarmee ik mij rotor kan aandrijven. De echostar heeft zijn beste tijd gehad wie o wie kan me helpen met goed advies?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Een goed advies is erg persoonlijk, maar zie dat je een vervanger voor je Echostar zoekt hou er dan wel rekening mee dat je ook je motor zult moeten vervangen.

 

De Echostar werkt namelijk met een 36 volt motor en tegenwoordig werken de meeste ontvangers en zeker de nieuwe generatie hd ontvangers allemaal volgens het Diseqc protocol.

 

Groetjes..............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast azboxhd

je hoeft de motor niet te vervangen ik gebruik gewoon 36volt

met mijn sab super plus hd

 

=============================

johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Dat doet hij met een kastje dat de diseqc signalen omzet naar 36 volt zoals ik al eerder vermelde er zijn mij geen HD ontvangers van de laatste generatie bekend die ZELF 36 volt leveren.....

 

 

SatHawk PowerTech V3000 (GBOX) bekijk die maar eens dat is zo'n omvormer.

 

Dat is misschien wel een goede optie voor jou aangezien de meeste Diseqc motoren maar tot schotels van 1 meter gaan.

 

 

Groetjes..................

Link naar reactie
Delen op andere sites

das idd wel erg groot voor de diseqc :D de grootste schotel die met je met diseqc kan draaien zonder problemen is de Laminas 1.20 meter....mijn eigen oerdegelijke Echostar 1.20 meter draait ook lekker met actuator heb ook een 1 meter visiosat op Stab (diseqc) draaien maar ik vind dat te traag......

 

 

Maar we raken zo wel erg off topic....dus on topic

 

Als je wel een ontvanger zoekt waarmee je ook graag draait neem dan zeker eentje die blindscan kan doen en het liefste dan nog eentje waarvan je de parameters zelf kunt instellen..dat is wel erg leuk tegenwoordig zeker als je de good old Echostar bent gewend al moet ik wel zeggen dat mijn eigen Echo 3000 ip hier wel mooi blijft staan voor het zwaardere draaiwerk van de 1.20 en een fibo 90...en verbonden met een twin lnb kan de vantage hd 8000 s zijn blindscan kunsten vertonen laugh

 

Groetjes..................

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast woonbouw

ik zoek nu alleen nog een goed adres waar ik hem kan bestellen. Keek al rond op internet maar wie weet hebben jullie een goed adres.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Er zijn er wel meerdere te koop bv deze voor 59 euro in Groningen ze hebben ook webshop....

 

Tik dit maar weer eens in google en je krijgt genoeg hits van allerlei satshops in nl.

 

Moteck V-BOX II DiseqC positioner.

 

 

groetjes.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...