Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb hier een flips staan die zo nu en dan een fout beeld vertoont: Philips LCD 37PFL7662

Dit foute beeld treedt willekeurig op en meestal als je klaar staat om het te fotograferen is alles normaal bij aanzetten???

Het beeld is verlicht tot het midden, om dan van midden naar rechts toe (als je d'r voor staat) zwart te worden.

En uiterst rechts is dan een omgeplooid witte vertikale boord te zien.

Naarmate dit toestel langer aanstaat komt het normaal.

Zelf heb ik dit normaal worden nog niet gezien.

Ik meen vastgesteld te hebben als je foute weergave hebt, je het toestel afschakelt en weer inschakelt het direkt OK is???

Kortom een fout die ik nog niet kan lokaliseren.

Iemand zoiets al meegemaakt en suggesties?

Geplaatst:

Maak de Connector die aan het display zit schoon,kontroleer de massa verbindingen,soldeer alle dun lijkende op nieuw,is dit alles ok? probleem nog steeds aanwezig ,dan kan het zijn dat het LCD scherm defekt is.Defecte schermen komt regelmatig voor bij Pilips,made in China.

• 3 weken later...
Geplaatst:

wat columbo schreef heb ik ook ondervonden die conectoren even los en weer vast zetten en die vreemde klacht was/is tot heden weg en is al vanaf okt 2010 dus lijkt het goed.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Uiteindelijk is het me gelukt een foto van het foutieve beeld te nemen...

_MG_2670.jpg

Tikken op chassis helpt niet, en na een 10 à 20 tal minuten is beeld normaal.

Soms lichtjes wringen aan de opstaande zijden verdwijnt de fout ook

Geplaatst:

LCD Panel: is me door anderen ook bevestigd... is maar 4j oud!!! Tof niet???

Geef mij maar de BB!

Ik heb er velen staan die +20j oud zijn!

Die "platte" moeten het nog bewijzen!

Gek dat na 10' aan staan aales "normaal" is?

Geplaatst:

Als je er over heen wrijft ,en een beetje druk uitoefend,dan zullen de donkere contoeren verplaatsen zich enigzins ,dan is inderdaat het LCD pannel lek.Einde oefening,nl een nieuw pannel is duurder dan een nieuwe TV.Ik heb zo iets dergelijks ook eens bij een Acer LCD TV meegemaakt,echter in een extremer geval,gaf meestal geen beeld meer.

post-33806-1318262149,9019_thumb.jpg

Geplaatst:

dat zul je bij Philips zelf moeten vragen,maar naar 3.5 jaar? Philips heef ook CRT buizen gehad die ook naar een paar jaar al slecht waren.En zo gaan ze vrolijk op de oude voet verder.er is niks mis met LCD of Plasma TV's,overal kom je minder goede produkten tegen.Het is tenslotte consumenten elektronica.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Jan Ambers
Deze Flips is 3jaar en 6mnd oud.
Heeft Flips hier een commerciele regeling voor?

Je hebt helemaal niets met Philips te maken maar met de winkel waar hij gekocht is die moet garantie verlenen.
En ze kunnen er niet onderuit door te zeggen dat de garantie maar 1 of 2 jaar is.
Een tv heeft gewoon een periode waarin je op ongestoorde werking mag rekenen en die is langer dan 1 of 2 jaar.
Wel zal je een gedeelte moeten betalen omdat je 3 1/2 jaar wel gebruik heb kunnen maken van de tv.

Dus jij hebt te maken met de handelaar en de handelaar met Philips.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen