Gast Geplaatst: 22 augustus 2002 Geplaatst: 22 augustus 2002 Op dit moment gebruik ik de Goldkaart met goldprogrammer. Ik zie overal dat de MasteraIII zo'n goed apparaat is waar je veel mee kan. Ik wil ook MKF gaan gebruiken, en eventueel een funcard. Kort gezegd wil ik dus een nieuwe set aanschaffen, maar door de bomen zie ik het bos niet meer. Wie heeft voor mij een complete lijst met materialen en softw. wat ik nodig heb om een funcard te programmeren ?
Hemant Geplaatst: 22 augustus 2002 Geplaatst: 22 augustus 2002 Mastera III Adapter Serial cable Fun II, II, IV Chipcat, ***geen-reclame***, ISVEDIT 32B of 42 Suc6 ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
Gast Geplaatst: 22 augustus 2002 Geplaatst: 22 augustus 2002 Top, De software weet ik wel te vinden, de programmer lukt me ook wel. Echter weet ik nog niet welke file ik nodig heb en waar ik die kan 'regelen' Kun je mij daar ook een antwoord op geven ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen