Ga naar inhoud


Nieuwe AzBox ME


Gast pcrene

Aanbevolen berichten


Blijkbaar zijn er al enkele gelukkigen die er één hebben om te testen?

 

Heb je ook al een MiniMe gezien, of meer informatie over wanneer we die mogen verwachten?

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo RobbieT

 

Azbox-ME wordt verwacht in augustus de Mini-ME wordt verwacht in oktober, let wel wordt verwacht. Het gaat hierbij allebei om singeltuner ontvangers verder blijft uiteraard de PREMIUM HD+ als twintuner ontvanger gewwon op de markt, dus voor een ieder wat wils.

 

Hopende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

 

Groet Ronnie1966 smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad de Me en de miniME zijn single tuners waarbij de keus uit 3 verschillende smaken kan worden gemaakt

 

1 - dvb-s2

2 - dvb-c

3 - dvb-t

 

De Premium plus blijft het twintuner model

 

De nieuwe Me en de miniMe worden geleverd met neutrinoHD als standaard firmware ( er komt ook Enigma2 voor sterker nog die is er al ) Tevens krijgt de Me ( niet de miniME ) Android.

 

1ghz mips proc en 512mb ram samen met neutrinoHD als firmware staat garant voor een razendsnelle receiver

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat ziet er allemaal prachtig uit, maar laten we met uitspraken als 'staat garant voor' nog een paar maanden wachten totdat de receivers er ook echt zijn en het allemaal ook echt zo goed en zo snel blijkt te werken als men nu voorspelt.

 

Laten we eerlijk zijn, de vorige receivers waren geen prestatiesucces en ook op de firmware valt nog voldoende aan te merken.

 

Eerst zien, vastpakken en voelen en dan pas geloven dus, zou ik voorlopig zeggen.

 

Ik ben wel heel erg benieuwd, want ik ben zelf een grote popcornhour C200 fanaat en daar zit ongeveer hetzelfde (iets trager) in en ik heb altijd algeroepen dat je op basis van een Sigma Designs chipset een receiver moet bouwen.

 

Maar..... je kunt nog zo'n mooie en snelle hardware inzetten, het staat of het valt wel met de software. Die is uiteindelijk bepalend.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dichtbij? 120KM noem ik niet dichtbij wink

 

Ik begreep dat er een hele early alpha versie draaide waar nog van alles aan mankeert. Logisch ook, want het product is ook nog lang niet op de markt.

 

Het ziet er iig veelbelovend uit qua hardware.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hallo allemaal

 

Ik heb vernomen dat de productie van de ME op schema licht en dat hij zoals het er nu voorstaat medio september verkrijgbaar is in ons mooie landje.

Mocht het eerder worden dan laat ik dat uiteraard weten.

 

DISCOVER ME. smile

 

Ik hou jullie allen op de hoogte.

 

Groet Ronnie1966

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Nou prachtig toch?

 

Dan kunnen we hem op sat4all vast wel vóór 1 september getest hebben en als hij dan echt zo goed is (wat ik wel hoop), zal hij als warme broodjes over de (virtuele) toonbank gaan smile

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...