newbier Geplaatst: 22 mei 2011 Geplaatst: 22 mei 2011 Beste allen, Ik probeer al een tijdje om voor de Terminal Server gebruikers. Welke inloggen op een server de F1 toets niet te laten werken. Dmv deze Help toets is het namelijk mogelijk in andere onderdelen van Windows te komen. Heeft iemand een idee hoe ik dit het beste kan oplossen. gr Newbier
Alventali Geplaatst: 22 mei 2011 Geplaatst: 22 mei 2011 Ik niet maar google heeft overal een antwoord op. een flink aantal links met als zoek term disable f1 key windows. Hopelijk staat er iets voor je tussen. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
newbier Geplaatst: 22 mei 2011 Auteur Geplaatst: 22 mei 2011 Beste, Ik heb natuurlijk al veel gezocht (oa via google) maar kan de goede oplossing niet vinden. Vooral voor de combinatie server 2008 + help and Support is een oplossing lastig te vinden. Ik heb het een keer op een server 2003 gedaan door in het register te verwijzen naar een dummy bestand. Maar op een of andere manier kan ik nu in het register de helpctr.exe niet vinden... Maar toch bedankt vbor de moeite. gr Newbier
Sjattuh Geplaatst: 22 mei 2011 Geplaatst: 22 mei 2011 Zover ik kan vinden mag dit niet worden uigeschakeld om de een of andere reden. Clients moeten het kunnen gebruiken. Je kan geloof ik wel de boel behoorlijk inperken. Ik heb niet deze hele pagina doorgelezen: http://technet.microsoft.com/en-us/library/cc731796(WS.10).aspx Hij is in het Engels, omdat ik de NL variant niet kan vinden (omdat deze volgens mij niet bestaat). Ik hoop dat het je helpt. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
SnijdeA Geplaatst: 24 mei 2011 Geplaatst: 24 mei 2011 Origineel bericht van: newbier Beste allen, Ik probeer al een tijdje om voor de Terminal Server gebruikers. Welke inloggen op een server de F1 toets niet te laten werken. Dmv deze Help toets is het namelijk mogelijk in andere onderdelen van Windows te komen. Heeft iemand een idee hoe ik dit het beste kan oplossen. gr Newbier Waar kunnen de gebruikers in komen dan ? Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
newbier Geplaatst: 24 mei 2011 Auteur Geplaatst: 24 mei 2011 Beste, Als je bv zoekt naar paint, kun je paint openen. cmd zoeken kun je cmd openen. Ben nu aan het uitzoeken hoe je de "links" in helpfile kunt uitzetten. Maar alle hulp is welkom ben er al een tijdje mee bezig... gr Newbier
vGnp Geplaatst: 24 mei 2011 Geplaatst: 24 mei 2011 Een Googletje op "Remap F1 Key" lijkt wel wat op te leveren. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
SnijdeA Geplaatst: 24 mei 2011 Geplaatst: 24 mei 2011 Origineel bericht van: newbier Beste, Als je bv zoekt naar paint, kun je paint openen. cmd zoeken kun je cmd openen. Ben nu aan het uitzoeken hoe je de "links" in helpfile kunt uitzetten. Maar alle hulp is welkom ben er al een tijdje mee bezig... gr Newbier De gebruikers kunnen 100-en manieren verzinnen om paint of cmd te starten. Als je zorgt dat je rechten en permissies op orde zijn, dan kun je dat toestaan en hoef je je geen zorgen te maken. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Gast grandcherokee Geplaatst: 26 mei 2011 Geplaatst: 26 mei 2011 Ik mag aannemen dat je wel voldoende kennis hebt van Win2k8. Dus maak een gpo aan met daarin de setting: 1 Run gpedit.msc, and then click OK. 2 Expand User Configuration, expand Administrative Templates, and then expand System. 3 In the right pane, double-click Don't run specified Windows applications. 4 Click Enabled, and then click Show. 5 Click Add, and then type the executable file name of the program that you want to restrict users from running. For example, type iexplore.exe. 5 Click OK, click OK, and then click OK. Vul bij stap 5 de volgende executable in: winhlp32.exe of winhlp64.exe als het een 64x server is. Tevens vind je bij deze gpo de settings om de command line etc. uit te schakelen. Omdat je het over een terminal omgeving hebt, dien je deze in local policy uit te voeren. Ik hoop voor je dat het de oplossing voor je is!
newbier Geplaatst: 27 mei 2011 Auteur Geplaatst: 27 mei 2011 Beste, Bedankt voor het antwoord. Ik kan nu idd internet explorer "blokkeren" maar help wil niet lukken. Volgens mij werkt het in windows server 2008 anders met help and support. Ik kan alleen de service help and support niet vinden... Mar ben al weer een stapje verder. gr Newbier
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen