Gerard 76 Geplaatst: 26 mei 2011 Geplaatst: 26 mei 2011 Citaat: toch kwam weer dat rare probleem in het OLED display terug waarvan wordt vermoed dat het iets met de TT te maken zou hebben. Heb je soms een scrolling tekst plugin in je box zitten? Deze zorgt na gebruik van TXT idd voor vreemde tekens in de display.
theparasol Geplaatst: 26 mei 2011 Geplaatst: 26 mei 2011 Ik wil het pli team nogmaals danken voor het oplossen van de slome teletext op HD kanalen. Ben destijds aardig pissig geweest omdat bij voortduren de trage cpu van een 800HD onnodig als oorzaak werd aangewezen. Afgelopen periode enorm stabiel gebleken ondanks beta status. Met plugins ga ik spaarzaam om. Alleen noodzakelijk spul erin en geen geinig spul om eens te bekijken. Heb ook de ervaring dat die ouwe plugins icm mijn frequente update gedrag voor onnodige problemen zorgden. Cosmetische bugs kom ik ook wel tegen: De picons verdwijnen wel nadat je op een kanaal teletext hebt bekeken maar dat boeit niets. Even naar een ander kanaal en het staat er weer. veel te kleine letters bij smartcardinfo als je cccam info opvraagt (magic EHD skin!) Lig er niet meer wakker van. Ook gemini3 gebruikt ttv teletekst schilpad probleem. Is toch niet mijn image wat aansluit bij mijn persoontje. Al met al goed te pas over openpli
Littlesat Geplaatst: 26 mei 2011 Geplaatst: 26 mei 2011 Citaat: De picons verdwijnen wel nadat je op een kanaal teletext hebt bekeken maar dat boeit niets. Even naar een ander kanaal en het staat er weer. veel te kleine letters bij smartcardinfo als je cccam info opvraagt (magic EHD skin!) Dat eerste is bekend. Sinds de picons auto scaling zijn zit dit er in. Het komt feitelijk doordat TuxTxt de hele framebuffer overneemt en leegmaakt... en hierdoor dus ook de gescalede picon wist. De kleine CCcam info is een keuze van de HD Magix skin bouwer. Misschien wilt hij (VU+NL) dat wel aanpassen. Ik heb die meestal op uit staan en gebruik die van de 2nd infobar. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast Pinomans Geplaatst: 27 mei 2011 Geplaatst: 27 mei 2011 MiLo, ik hoop dat je bedoelt daarmee dat de functie weer zou werken maar ik interpreteer je antwoord als zijnde dat de functie niet meer gaat werken en je de optie dan ook uit het menu haalt?
Gast Pinomans Geplaatst: 27 mei 2011 Geplaatst: 27 mei 2011 Origineel bericht van: Gerard 76 Citaat: toch kwam weer dat rare probleem in het OLED display terug waarvan wordt vermoed dat het iets met de TT te maken zou hebben. Heb je soms een scrolling tekst plugin in je box zitten? Deze zorgt na gebruik van TXT idd voor vreemde tekens in de display. Niet dat ik weet Gerard, dus nee denk ik. Wat doet die plugin dan?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen