hemertje Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 Origineel bericht van: RWsat Software is in handen van PLI dus dit zal wel goed komen. Hardware weet ik wel en kan ik over mee praten. Xtrend ET 9000 en ET 5000 geeft moederborden,voedingen enz. voor reparatie Reparatie terwijl de klant wacht zullen we maar zeggen. Clarke tech geeft geen Hardware en moet terug worden gestuurd (Reparatie tijd ongeveer 1tot 1.5 maand) Op beiden krijgen we wel 14 dagen directe omruil garantie. even ter verduidelijking voordat men verkeerde dingen gaat denken: PLi is niet verantwoordelijk voor hetgene waar Xtrend of CT de box fabrieksmatig mee uitleverd. Ook staan we niet op de payroll van Xtrend of CT of wie dan ook mocht je dat denken. Blijkbaar hebben ze de OpenSource software "OpenPLi" wel gekozen om hun hardware mee te voorzien van software, dat is dan ook hun keuze en verantwoordelijkheid. Meer valt er niet over te vertellen. DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
schimpie Geplaatst: 27 juni 2011 Geplaatst: 27 juni 2011 1e Ervaring met importeur: Et5000 gaf op woensdag 15 juni bij het aanzetten een groen scherm en wilde niet meer opstarten. Vanwege de garantie op donderdag 16 juni naar de leverancier gebracht. Deze heeft hem op 17 juni verstuurd naar de importeur. Op 24 juni gerepareerd retour. Oorzaak: batterij met opstartbeveiliging zou los zijn geweest (wat niet zo was). De leverancier heeft nu in overleg de schroeven verzegeld zodat, mocht het nog eens voorkomen, ik kan bewijzen dat hij niet open is geweest. Kortom, reparatie via importeur in één week. PS. De ET5000 wordt, in tegenstelling tot hierboven beweerd wordt, niet vanaf importeur voorzien nan OpenPli maar van een eigen software. Ik heb deze verder niet bekeken maar de box direct weer voorzien van OpenPli. ---- Schimpie ---- IPTV CanalPlus + DVB-S FTA Triax 80 cm Multifeed 13 - 19,2 - 23,5 - 28 [VU+ Zero 4K UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 43" QLED 4K TV [Zgemma H9S UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 37" HD TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen