Loui (K) Geplaatst: 23 mei 2011 Geplaatst: 23 mei 2011 Ik heb hier een Laptop van IBM daar staat Windows XP op,maar als ik deze opstart geeft het scherm geen helder beeld.de backlicht doet het dan niet,zet ik de laptop weg en ik probeer een dag later weer dan doet hij het wel en ook de hele dag of avond.Ik kan hem gerust uitzetten hij blijft aan.maar zet ik hem een nacht uit doet hij het de volgende ochtend weer niet.Ik vind dit zeer vreemd.het is dus heel verschillend wanneer hij nu wel of niet doet.Windows zelf start gewoon op en is ook wel te zien als je met een zaklamp op het scherm schijnt.iemand een idee wat dit kan zijn?
Hellum Geplaatst: 23 mei 2011 Geplaatst: 23 mei 2011 Je ATI videochip zit los, reflowen is de enige optie. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
winwiz Geplaatst: 23 mei 2011 Geplaatst: 23 mei 2011 Origineel bericht van: Hellum Je ATI videochip zit los, reflowen is de enige optie. MVG. Gerard Ik denk dat hij problemen heeft met zijn backlight... Citaat: de backlicht doet het dan niet Lijkt me dan een probleem met je inverter. Deze verzorgt de hoogspanning van je achtergrond verlichting. Dat ziet er zo ongeveer uit en zit aan de onderkant van je beeldscherm: Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Moderator wiz Geplaatst: 23 mei 2011 Moderator Geplaatst: 23 mei 2011 Het zou ook de backlight zelf kunnen zijn, die dingen hebben meen ik een maximum aantal branduren, maar dan is het vreemd dat hij het af en toe wel doet. Als je een beetje handig bent zou je het ding eens uit elkaar kunnen halen, misschien heb je wel geluk en is door sjouwen krimpen en uitzetten van materialen de connector los geraakt? VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Loui (K) Geplaatst: 29 mei 2011 Auteur Geplaatst: 29 mei 2011 Ik vermoed ook dat het de inverter is, het scherm heb ik geopend maar alle conectoren zitten goed vast.Nu maar eens kijken wat het gaat kosten enof het de moeite waard is om te bestellen.
Hellum Geplaatst: 30 mei 2011 Geplaatst: 30 mei 2011 Origineel bericht van: winwiz Origineel bericht van: Hellum Je ATI videochip zit los, reflowen is de enige optie. MVG. Gerard Ik denk dat hij problemen heeft met zijn backlight... Citaat: de backlicht doet het dan niet Lijkt me dan een probleem met je inverter. Deze verzorgt de hoogspanning van je achtergrond verlichting. Dat ziet er zo ongeveer uit en zit aan de onderkant van je beeldscherm: ok, niet goed gelezen 9 van de 10 keer is dat wel het probleem, je kunt er ook wel een universele inverter inzetten en de voeding ergens uit de laptop halen, moet je even zoeken waar, dit heb ik ook al eens bij een compaq gedaan. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
ronaldsl Geplaatst: 9 juni 2011 Geplaatst: 9 juni 2011 Hoi, Draadbreukje in een van de kabels tussen puter en scherm ....? Heb ik ook eens gehad, ene keer wel contact, de andere keer niet of niet goed. S6 Ronald
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen