Gast nicc Geplaatst: 23 mei 2011 Geplaatst: 23 mei 2011 Wie wil voor een paar tientjes in groningen/stad mij even helpen een schotel uit te richten?
D_liver Geplaatst: 23 mei 2011 Geplaatst: 23 mei 2011 Wat voor schotel? rotor ? wave? hoeveel lmb's? Bereikbaarheid van de schotel? 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Ou-Tannu Geplaatst: 24 mei 2011 Geplaatst: 24 mei 2011 precies, een beetje meer info Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Gast nicc Geplaatst: 24 mei 2011 Geplaatst: 24 mei 2011 Ik wou een technisat 45 cm schotel nemen en daar een motor op plaatsen. Heeft zo'n schotel een redelijk ontvangst?
Ou-Tannu Geplaatst: 24 mei 2011 Geplaatst: 24 mei 2011 hangt er een beetje af wat je wil ontvangen... Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
columbo Geplaatst: 25 mei 2011 Geplaatst: 25 mei 2011 Origineel bericht van: nicc Ik wou een technisat 45 cm schotel nemen en daar een motor op plaatsen. Heeft zo'n schotel een redelijk ontvangst? Tijd verspilling? Dat is net zo iets vragen als een Turbo op een lelijke Eend.een rotor op een Technist 45cm heeft zeer weing zin. Je kunt beter een grote schotel met meerdere LNB's nemen,dat is goedkoper en beter.
Tonskidutch Geplaatst: 25 mei 2011 Geplaatst: 25 mei 2011 in duitsland noemen ze die 45cm technisat die schlechtwetter mogelpakkung. vooral op de campingen waar je bij regen nog iets te doen/kijken hebt in de caravan is er dan geen beeld welke je wel kunt gebruiken kun je ook eens bekijken in de galarij van leden installaties... krijg je vast iedeen. ciao True North Rebekka Bakken
Gast nicc Geplaatst: 25 mei 2011 Geplaatst: 25 mei 2011 de visiosat dan? die kleine? ik ben genoodzaakt een kleinere schotel te nemen die er een beetje strak uitziet dit vanwege een 55+ flat.
feekh Geplaatst: 25 mei 2011 Geplaatst: 25 mei 2011 Origineel bericht van: Tonskidutch in duitsland noemen ze die 45cm technisat die schlechtwetter mogelpakkung. vooral op de campingen waar je bij regen nog iets te doen/kijken hebt in de caravan is er dan geen beeld Dat is wel vreemd. Heb hier ook een Technisat Multytenne 45 hangen, met SNR rates van 65+ op alle drie de sats.. Zo slecht vind ik dat apparaat nog niet. bitch please.
Tonskidutch Geplaatst: 26 mei 2011 Geplaatst: 26 mei 2011 feekh je hebt ook deze 45 cm (afbeelding) wat heeft die te zoeken op een rotor? als je een beetje strak en klein wilt, is misschien de selfsat met rotor nog wel een idee? galerij ciao True North Rebekka Bakken
feekh Geplaatst: 26 mei 2011 Geplaatst: 26 mei 2011 Origineel bericht van: Tonskidutch feekh je hebt ook deze 45 cm (afbeelding) wat heeft die te zoeken op een rotor? Ik reageerde op Tonskidutch zijn reactie, uiteraard kun je een Multytenne niet kwijt op een rotor.. bitch please.
Gast nicc Geplaatst: 26 mei 2011 Geplaatst: 26 mei 2011 Origineel bericht van: feekh Origineel bericht van: Tonskidutch in duitsland noemen ze die 45cm technisat die schlechtwetter mogelpakkung. vooral op de campingen waar je bij regen nog iets te doen/kijken hebt in de caravan is er dan geen beeld Dat is wel vreemd. Heb hier ook een Technisat Multytenne 45 hangen, met SNR rates van 65+ op alle drie de sats.. Zo slecht vind ik dat apparaat nog niet. Wat bedoel je met SNR rates van 65+ op alle drie de sats? Ben geloof ik nog een leek.
D_liver Geplaatst: 26 mei 2011 Geplaatst: 26 mei 2011 Origineel bericht van: nicc Wat bedoel je met SNR rates van 65+ op alle drie de sats? Ben geloof ik nog een leek. Ok zo'n technisat schotel zijn er in verschillende uitvoeringen, er is er 1 bij met een kop ervoor waarin 4 lnb's in zitten ( naam is multytenne ) ook 1 waarin 3 lnb's zitten verwerkt ( naam is triplesat ) en dan de standaard met 1 lnb Als je een rotor wil gebruiken dan moet je die laatste kiezen maar alles hangt er een beetje vanaf welke satelieten je wilt ontvangen. Het is gewoon een gegeven feit dat die technisat schoteltjes weinig regen reserve hebben, dus een beetje bui resulteerd dan al in geen beeld. Mijn advies aan jouw is dan ook een Wave frontier T55 ( 66x56cm ) de meeste mooie satelieten kun je dan ontvangen ( max 8, en een echte hobbyist haalt er meer uit ) en dan mbv een disecq switch snel schakelen tussen de verschillende satelieten. Gezien je een beetje discreet wilt zijn ( 55+ flat ) vindt ik een rotor zowieso al "not done" deze zijn niet algeheel geluids-vrij 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Hellum Geplaatst: 26 mei 2011 Geplaatst: 26 mei 2011 Origineel bericht van: nicc Wie wil voor een paar tientjes in groningen/stad mij even helpen een schotel uit te richten? ik moet toch elke dag naar zernike voor colleges, daarna kan ik je best een keer helpen. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Ou-Tannu Geplaatst: 27 mei 2011 Geplaatst: 27 mei 2011 och ik kom vaak ook best vaak genoeg in die buurt.. Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen