Dream beginner Geplaatst: 23 mei 2011 Geplaatst: 23 mei 2011 Boven heb ik een dreambox 600PVR en beneden een Rebox 8000. LNB met dual Astra 19.2 en 23.5 met 4 aansluitingen. Nu heb ik sinds kort dat alle tv zenders het gewoon doen (alleen tijdens het zappen af en toe zwart beeld wat blijft staan) maar de Nederlandse radiozenders niet meer. Heb wel sinds kort de nieuwe smartcards ontvangen, een oranje (had eerder een groene) en een zwarte extra kaart. Op de dreambox schiet het signaal naar 63% wanneer ik naar een radiozender ga. De televisie zenders 92% en goed beeld. Iemand een idee? Sinds de rebox en de nieuwe smartcards er zijn is dit een probleem
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 23 mei 2011 Geplaatst: 23 mei 2011 Allereerst is het handig te weten of je een recente zenderlijst in je DM600 hebt. Er zijn de laatste tijd wel wat verschuivingen geweest namelijk.
Dream beginner Geplaatst: 23 mei 2011 Auteur Geplaatst: 23 mei 2011 ok, thanx. De dreambox is een poosje uit de running geweest, dus dat zou goed kunnen. Ga het proberen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen