Woaghalz Geplaatst: 23 mei 2011 Geplaatst: 23 mei 2011 Hallo Allemaal, Sinds enige tijd hebben we internet via umts, tot op heden bevalt dit zeer goed. Maar vanaf gisteren (22-05) valt de verbinding soms weg, de pc en laptop zeggen dan geen verbinding met internet??? ook valt de snelheid dan net van te voren helemaal weg of er is maar weinig snelheid. Waar zou dit aan kunnen liggen. Het volgende heb ik al gedaan: Netwerk kabel pc nagelopen en andere kabel getest. Instellingen pc en laptop nagekeken. Router diverse malen gereboot. Het gaat om een AirLive Air3G router Klik en daar zit een Huawei E169 stick achterin. Wie o wie kan me verder helpen. Woaghalz Langzaam begin ik het te snappen
wimsel Geplaatst: 23 mei 2011 Geplaatst: 23 mei 2011 Zit je niet aan of over het maximum van je data-bundel? Dreambox 7000s, Reelbox Avantgarde 1, Reelbox Avantgarde 2, NetClient, 2*HTPC met openelec
winwiz Geplaatst: 24 mei 2011 Geplaatst: 24 mei 2011 Het probleem lijkt te zitten in de dongle... Zet alles eens op een andere plaats. Soms kan een meter opschuiven het verschil maken tussen wel of geen internet. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Woaghalz Geplaatst: 24 mei 2011 Auteur Geplaatst: 24 mei 2011 @wimsel, Volgens mij nog niet want we krijgen een melding als we op de limiet zitten, en als de verbinding goed is zitten we op volle snel heid kwa up en download. @winwiz, Kan zijn van de dongle maar die is weer verbonden met een vlak antenne buiten en heeft vrij zicht richting de mast enkele km's verderop. De kabel tussen de dongle en antenne is ook zo kort mogelijk, 10 Mtr. Woaghalz Langzaam begin ik het te snappen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen