Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Ik las op een ander forum dat Total TV Serbie overgestapt is op anti cardsharing. Kan iemand dit bevestigen?

Als dit klopt en werkelijk werkt (anti cardsharing) dan zullen andere providers ook wel volgen?

Maar vroeg me af of we straks thuis allemaal twee of meer canaal digitaal kaartjes moeten aanschaffen?

Ik neem aan dat die providers veel geld investeren in anti cardsharing systemen en dat zullen ze niet zo snel doen als een dergelijk systeem makkelijk te omzeilen is?

Geplaatst:
Origineel bericht van: lujo
Hoi,

Ik las op een ander forum dat Total TV Serbie overgestapt is op anti cardsharing. Kan iemand dit bevestigen?
Als dit klopt en werkelijk werkt (anti cardsharing) dan zullen andere providers ook wel volgen?

Maar vroeg me af of we straks thuis allemaal twee of meer canaal digitaal kaartjes moeten aanschaffen?

Ik neem aan dat die providers veel geld investeren in anti cardsharing systemen en dat zullen ze niet zo snel doen als een dergelijk systeem makkelijk te omzeilen is?

http://nl.kingofsat.net/pack-totaltv.php

Ik denk dat je op Videoguard doelt en dat is bij Sky UK en Sky Italia gewoon te bekijken.

Dreambox 800HD SE x OpenPli 2.0

Dreambox 500+ x Gemini 4.7

WandTV USB DVB-T Stick

7E/19.2E/23.5E/42E

Geplaatst:

Nee is geen anti-cs, wel hebben ze bij alle receivers de NDS boxkey gewijzigd.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Geplaatst:

ze hebben schijnbaar 3 boxkey's toegevoegd . ik heb dit echter zelf ook maar uit bronnen gehoord maar wel goed geinformeerde bronnen .

Het is btw gewoon weer werkend , er schijnd een oscam te zijn die er mee overweg kan en kpcs schijnd ook al aangepast te zijn .

Dreambox 8000hd NUMMER 1 ,bIg bIsAt , en elk ander dreambox op de plank !!!

Proffrottie

Geplaatst:

Lijkt dit niet op Post-CW zoals Sky-Italy ook gedaan had..

Zover ik heb gelezen is er voor Oscam nog geen oplossing.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
  • 1 maand later...
Geplaatst:

ja hoor de sky cards van italie zijn ze alemaal 1 voor 1 uit aan het schakelen met een gerichte aanval len 50, en de kaart is nietmeer bruikbaar , ze hebben de 0919 bijna uitgeschakeld nu zijn ze begonnen met de 093b, ze zullen allemaal de card met provider 09cd krijgen en dan zal de genadeslag volgen, en kan de studie weer beginnen leuk toch nee?

Geplaatst:

Mijn vrees is eerder dat ze bij alle NDS providers deze nieuwe pairing methode gaan invoeren.

Heeft iemand total-tv al werkend gezien buiten de orginele receiver??

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen