Ga naar inhoud

3D blu ray branden op DVD Mogelijk ?

Aanbevolen berichten

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Is het branden van een 3D Blu Ray film op DVD mogelijk?

Geplaatst:

In principe kan het wel (Niet als echte dvd, maar dvd puur als opslag).

Je zult echter behoorlijk in kwaliteit inboeten, daar er erg gecomprimeerd moet worden. Verder zul je "iets" moeten hebben wat het af kan spelen wat ook overweg kan met 3D, dus rijst de vraag: waar wil je dat dan of afspelen??

Een mediaspeler met harde schijf is handiger, maar dan wel een goede die ook met 3D overweg kan.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Ik ga eens iets proberen met DVD fab

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Nero heb ik niet, en Imgburn, kan naar die laatste een kijken via Google.

DVD Fab kan het niet.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Gisteren heb ik "Gnomeo en Julliet 3D" gebrand op een DVD deze is 9 GB.

op een 4,7 DVD is het echt wel slechter.

Wel gewoon als file Audio-TS en video-TS.

Denk dat de oplosssing voor de topic starter gewoon een dubble layer is.

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Ik heb inderdaad een dubble layer Brander.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Snuffer
Gisteren heb ik "Gnomeo en Julliet 3D" gebrand op een DVD deze is 9 GB.
op een 4,7 DVD is het echt wel slechter.
Wel gewoon als file Audio-TS en video-TS.
Denk dat de oplosssing voor de topic starter gewoon een dubble layer is.

Als je het als DVD hebt gebrand, dus met Audio-TS en Video-TS, heb je dus alle HD kwaliteit eruit gesloopt.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Gerard 76
Als je een HD film wilt branden,
neem dan een AVCHD en brand die met Imgburn op een DVD9 schijfje.

Helemaal juist, maar dan moet je wel hopen dat de afspeler er mee overweg kan. Grote kans van wel...

Als je met dit soort dingen gaat rommelen: 1 tip. Neem een echte mediaspeler, zet het op een harddisk en spelen maar. (of streamen als je daar de spullen voor hebt.)

Geplaatst:

Ik zet het op de NAS en kijk dan vervolgens met de sat-ontvanger.

Waarom is de HD eruit dat is mij niet helemaal duidelijk vertel eens.

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Geplaatst:
Origineel bericht van: Snuffer
Ik zet het op de NAS en kijk dan vervolgens met de sat-ontvanger.
Waarom is de HD eruit dat is mij niet helemaal duidelijk vertel eens.

Misschien beter lezen??

Citaat:

dus alle HD kwaliteit eruit gesloopt

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb zelf het programma: Blu-ray to DVD Pro, v 1.3 aangeschaft, en in combinatie met het progje HD Blu-ray Ripper v 3.11 doet het wat ik wil. Makkelijk copiën maken van blu-ray DVD's voor eigen gebruik, aangezien ik geen Blu-Ray brander en schijfjes heb.

De beschrijving:

Citaat:
Blu-ray to DVD is een leuk programma om films, afkomstig van een Blu-ray DVD (een image of reeds geripte film) te splitsen, zodanig dat deze gebrand kan worden op een normale DVD, met behoud van de kwaliteit.

De grootte van de stukjes kan zelfs normal ingesteld worden, zodat je het kan branden op 9 Gb DVD's, 4.6 Gb en zelfs op een normale CD. Een beetje Blu-ray film van ongeveer 13 GB brandt je dan weg op 4 single DVD's. Alles is in te stellen gedurende het proces, je kan een of meerdere geluidssporen of ondertitels verwijderen, menuus meenemen, of ook verwijderen....etc etc.

Je kan voor het branden ook een soort menuutje erbij zetten wat op elke DVD weer terugkomt.

Is dit wat ?

Wel natuurlijk speel je voor disc jockey als je BluRay film iets is van rond de 25 Gb....zoals de nieuwste Batman film...

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen