Ga naar inhoud


UTP kabel trekken


DINGES

Aanbevolen berichten

het werkt wel... smile

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Beobuddy
Yep, en als je het raam openzet, dan heb je betere ontvangst voor je gsm.

Echt gehoord als advies voor mensen met ontvangst problemen in een telefoonwinkel laughlaughlaugh


Maar toch kan het. Hoog Rendement glas heeft één of meer opgedampte laagjes metaal op het glas. Dat kan hoogfrequente signalen dempen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een kul, privé is een WL N routertje genoeg. Gratis van KPN

Tenzij je wat te verbergen hebt (geen meegenieters)

 

Ik heb een Lan cable, naar de main machine. Rest verhuist toch constant. Devolo's zijn duur maar schijnen ook goed te werken.

 

Je kan beter alarmkabel trekken dan die LAN kabels.

Allemaal WIFI abled tegenwoordig >> een all-in-one printer.

 

Je kan Gigakaarten hebben, maar niet Giga aangeleverd krijgen.

KPN geeft mij 12 maximaal en ik zit zowat naast centrale dus wat moet ik met meer....

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi, en Ziggo geeft mij 120Mb/sec. En ik wil ook graag snel naar mijn NAS box. Dat jij toevallig helemaal gelukkig kunt zijn met WiFi wil niet automatisch zeggen dat de rest van de wereld ook tevreden moet zijn met die snelheden. Ik heb overigens alle twee, of beter alles drie, of nog beter alle vier.

 

Ik heb LAN met 1Gb en 100Mb, een 2,4 GHz WiFi netwerk, een 2,4 GHz guest netwerk en een 5GHz WiFi netwerk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was bij een klant die dicht bij een GSM mast woonde en had in alle muren dubbeltjes gaas aan laten brengen.

Alles onderling doorverbonden en naar aarde gelegd om zo een kooi van Farraday te kunnen realiseren.

 

Alleen werkte het voor geen ene meter, mijn GSM ontvangst was binnen in zijn huis net zo goed als er buiten en toen ik even een draadloos beveiligingssysteem liet zien werkte dat probleemloos zonder merkbare verliezen.

Hij heeft uiteindelijk wel voor een bekabeld systeem gekozen maar dan alleen omdat hij niet nog meer draadloze rommel in huis wenste.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: grunnsat
Mooi, en Ziggo geeft mij 120Mb/sec. En ik wil ook graag snel naar mijn NAS box. Dat jij toevallig helemaal gelukkig kunt zijn met WiFi wil niet automatisch zeggen dat de rest van de wereld ook tevreden moet zijn met die snelheden. Ik heb overigens alle twee, of beter alles drie, of nog beter alle vier.

Ik heb LAN met 1Gb en 100Mb, een 2,4 GHz WiFi netwerk, een 2,4 GHz guest netwerk en een 5GHz WiFi netwerk.

http://www.sat4all.com/forums/images/icons/default/mad.gif


Dat moet dan toch een heleboel bevrediging geven, als je op die manier, aan alle kanten aan je trekken komt.
Kabels wel heel gebleven??

PS ik heb alle 10 goed 10/10/10
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...