Ga naar inhoud


[7071] philips 7071 vuilnisbak of.......?


Gast gaituutalmelo

Aanbevolen berichten

Het is fastscan.

Maar, het werkt nu weer spontaan na een aantal dagen.

Ondertussen had ik canal digitaal nog aan de tel. en die vertelden dat er een storing was (die naar verwachting midden Aug. opgelost zou zijn) Ik houd het op de storing dus.

Wat me wel opvalt is, dat het beeld op mijn lcd tv soms even onscherp wordt, en daarna weer scherp.dit had ik met mijn dreambox, met dezelfde bekabeling, en welke op dezelfde plaats stond niet.Niet bij de bewegingen, maar gewoon intervallen van onscherp beeld.

Iemand een idee?(ik gebruik van de scart alleen de video output en audio, geen RGB maar met een dikke scart kabel en met RGB hetzelfde)

Bedankt voor de reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als de decoder niet de juiste tijd heeft, en dat is gewoon zo bij een decoder die lange tijd niet gebruikt is.

Dan komt de datum automatisch goed te staan als je de decoder op Nederland1 op standby set.

Bij het opstarten op Nederland1 komt er dan een signaal met de juiste tijd en datum en zomer of wintertijd.

 

Ik denk dat jij onbewust deze handeling hebt gedaan.

Dat CanalDigitaal verteld dat de EPG niet goed werkt is een standaard riedeltje van de helpdesk.

De EPG is de loop der jaren zo onbetrouwbaar gebleken dat een standaard antwoord wel zo handig is voor de helpdesk medewerkers. wink

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...