Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wij hebben een Visionic VRN 3342 receiver.

 

Onlangs constateerden wij dat het afspelen van opgenomen programma's niet goed meer functioneerde. Veel haperingen, geluid dat achterloopt met het beeld, etc.

 

Wij dachten aan een probleem aan de harde schijf en hebben daarom een nieuwe harde schijf aangesloten.

 

Het probleem is echter nog niet verholpen. Het lijkt misschien iets beter, maar nog steeds is afspelen van een opgenomen programma niet fijn om te bekijken.

 

De grootste problemen zien we nu ook als je tegelijk iets opneemt en afspeelt, terwijl dit voorheen geen problemen gaf.

 

Heeft iemand een idee wat de oorzaak kan zijn en hoe we dit kunnen oplossen?


Geplaatst:

Volgens mij moet je het zoeken in de CI module.

En deze zit voor in waar de kaart in zit.

 

Welke CI module gebruik je nu??

Groeten Remo

Geplaatst:

kan ik niet echt goed volgen waarom dat in de CI zit?

 

hoelang werkte het wel correct?

 

neemt die visionic ongedecodeerd of gedecodeerd op...?

 

ongedecodeerd betekend de kaart in het CI of CAm moet achteraf weer nieuwe code krijgen uit sat-signaal van provider waarvan opgenomen werd om de opname alsnog te decoderen

 

zo'n soort receiver zou ik dus niet graag kopen als ik veel ga opnemen en weet ik wil ook na jaren nog wat terugzien.

 

wat wel afhankelijk is van de CI-module is:

can handle two services <> dus kan kijken naar iets en decoderen van iets anders.

 

dat staat inderdaad in het CI-menu als optie.

ciao

Orlando in Love

Japanese Breackfast

 

Geplaatst:

Wij hebben een CI-module van CanalDigital.

 

Bij nieuwe coderingen doen opgenomen programma's het idd niet meer. Vervelend, maar gewoon snel kijken.

 

De problemen zijn pas sinds enkele weken aanwezig. Voorheen heeft het altijd goed gefunctioneerd zonder haperingen.

Geplaatst:

Hier uit mag ik opmaken dat hij tot een tijdje geleden alles ongecodeerd op de harde schijf plaatste.

Dan zou je dus alles zonder kaart moeten kunnen afspelen.

Heb je dan ook nog problemen als je iets afspeelt en de kaart eruit is?

 

Groeten Remo

Geplaatst:

kan dat de tests die canalDIGITAAL met enkele simulcrypts uitvoert dat symptoom nu ook nog eens teweeg brengt

misschien kun je eens bellen met de supportlijn en het daar ook navragen, betreffende die opnames die niet meer helder zijn...

alhoewel ik denk dat ze je snel een gecertificeerde receiver zullen aanpraten.

 

ciao

Orlando in Love

Japanese Breackfast

 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...