sattv4iedereen Geplaatst: 26 mei 2011 Geplaatst: 26 mei 2011 Hi, ik ontvang de meeste tnt kanalen in langemark (nabij ieper). maar merkwaardig is de ontvangst signaal.per (halve) dag,kan ik soms 80% hebben op bvb TF1 en 's avonds heb ik dan maar 30%. ik gebruik een binnenhuis antenne met versterker,en kan de versterker veranderen,en bied boven een sprietantenne nog een soort ontvangst kop. is het weer hier soms een spelbreker? graag meer info a.u.b.? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
matthew_be_wvl Geplaatst: 26 mei 2011 Geplaatst: 26 mei 2011 Dat had ik vroeger ook, maar dan met de mux van M6. Overdag zeer slechte ontvangst, 's avonds 40%. Dat was wel met een binnenantennetje in Ingelmunster. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
EdjeKroketje Geplaatst: 26 mei 2011 Geplaatst: 26 mei 2011 Origineel bericht van: sattv4iedereen Hi, ik ontvang de meeste tnt kanalen in langemark (nabij ieper). maar merkwaardig is de ontvangst signaal.per (halve) dag,kan ik soms 80% hebben op bvb TF1 en 's avonds heb ik dan maar 30%. ik gebruik een binnenhuis antenne met versterker,en kan de versterker veranderen,en bied boven een sprietantenne nog een soort ontvangst kop. is het weer hier soms een spelbreker? graag meer info a.u.b.? Is dit verschil in sterkte of in kwaliteit van het signaal? Dat maakt nogal een verschil om de oorzaak te zoeken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen